lizzibitch

Ändrade planer....

Kategori:

I min nya fina Hello Kitty kalender står nu:
Betala räkningar, adressändring, jobba ikväll, imorn o på fredag:o)
Flytta!!

Det  är ändrade planer ang min flytt.
Jag ska inte flytta till 1an  utan stannar hos Johan i Hjortakroken.
Har sagt upp 1an from 1 september....hoppas få den uthyrd så fort
som möjligt. Så  om någon  vet någon som behöver en superfin lägenhet
i Sölvesborg...SKRIK!!!!!!

Jag kommer köra ut alla kartonger till stugan o en del av möblerna kommer stå
i 1an sålänge.....lite rörigt jag vet men väldigt trevligt o väldigt ekonomiskt!!

Jobbdagar ramlar in :o)
      

Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Kärleken är verkligen på topp nere i skåneland nu:) Gött mos!!

    2009-08-27 | 07:49:44
  • Anonym säger:

    SKÅNELAND!!!!!??? vi bor ju i BLEKINGE JUUUUUUUUU!! ;))

    2009-08-27 | 21:42:08
  • Lizzi säger:

    Måste vart Walla som skrivit denna kommentaren:o)

    2009-08-27 | 23:39:46
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • Anki säger:

    Nämen va roooligt Lisen!! Grattis!!

    kramar

    2009-09-01 | 11:41:21

Kommentera inlägget här: