lizzibitch

Kramkalas

Kategori:

Först o främst intervjun gick bra men det blir nog inget jobb för mig.
Vi pratade först om att jag vill ju jobba så mycke som möjligt o att man
är trött på att flacka runt o inte veta vad man har osv.
Då visar det sig att det är 250 timmar som ska fördelas på 4 pers.
Plus att det blir mindre i perioder. Han menade att då kommer jag
ju söka andra mer fasta jobb o ja så är det ju. 
Han frågade om jag ändå ville komma in o provjobba ev, självklart o jag är ju
världens bästa xtra personal om inte annat:o)
Jag är iallafall jättenöjd med intervjun o jag har blivit en erfarenhet rikare:o)

Nu ska jag till tandläkaren o sen sticker jag till Göteborg!!
Syrran, Jannice, Linda, Erika.....vi har inte hunnit prata eller ses på hela
sommaren, men nu får vi ta igen det:o)
     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: