lizzibitch

Spikmattan

Kategori:

Ja idag har jag o Johan investerat i en spikmatta:o)
Jag har långe velat ha en, det ska ju va så bra för olika saker.
Framförallt ska jag använda den när jag behöver stressa av o när jag är
stel o har ont i nacken. Ska försöka göra det till en vana att ligga en
stund varje dag. Vi fick den i en väska o med en avslappnings CD.
 

 

Imorn ska jag upp med tuppen kl 05:00. Lite jobbigt när jag nu bor ihop med
en riktig semesterfirare!! Fast det är skönt när man får gå hem kl 13:00.
Det ska tydligen bli ganska fint väder imorn, sol o varmt så vi gör nog
nån utflykt, kanske lite Österlen eller så :o) 
Men innan jag ska dyka ska jag skölja av mig ansiktsmasken o göra
vid mina naglar. Har köpt ett lagningskit till naglarna.
Det ska göra dom starkare o fixa till nagelbanden....vi får väl se;o)

Så med denna hälsans kur säger jag nu Natti Natti!!

Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Shiit!! Ha,ha,ha! Nu kommer jag att drömma mardrömmar om dig ju;)

    2009-08-04 | 23:37:32
  • Isa säger:

    Du kommer bli som en ny människa! Det är bra att du tar dig tid och tar hand om dig själv... :) Kram

    2009-08-05 | 00:36:51
    Bloggadress: http://tittahonbloggar.blogg.se/
  • sandra säger:

    Hello, here i am again!! :) hoppas allt är bra med dig!

    Funkar spikmattan bra?! har varit så sugen på o köpa en sån så länge! E ju så stressad å en annan har ju ett par balls i luften om en säger så! precis som du! haha (nej inte sånna balls...) :)

    ha de bra!! kram

    2009-08-22 | 22:30:09
    Bloggadress: http://saandriisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: