lizzibitch

Österlen o Kivik

Kategori:

Idag har vi vart på utflykt.....nähä:o)
Som vi typ alltid är. Idag åkte vi till älskade Kivik.
Solen sken o riktigt varmt o skönt var det.
Lite outlet förstås o sen fika på gården vi vart flera gånger förut.
Varför testa nåt nytt när det är superduperjättebäst o mysigast!!

Lite bilder därifrån.....


En butik som säljer must, sylt, kryddor, presenter m.m
 

Världens godaste jävla äppelkaka....jag svär:o)


Hur mysigt kan man ha det egentligen:o)


Väl hemma har jag gnolat ihop ett CV o vet ni...jag blev riktigt nöjd:o)
För första gången i mitt liv har någon annan fått läsa o godkänna det!!!!
Jag brukar tycka sånt är skitjobbigt o jättehemskt o pinsamt men nu har
Johan både vart med under tiden jag skrev o sen läst det o tyckte det var bra.
Jag är sååååå glad att jag fått detta gjort idag så imorn ska jag åka till
Kristianstad o lämna det på ett fik där som söker cafe´biträde och cafe´ansvarig.

Sen ska det lämnas ut till höger o vänster o skickas till olika företag....här ska
det sökas jobb satan i gatan!!!

Har testat spikmattan idag oxå...hmmm...ja vad ska jag säga, inte världens trevligaste
upplevelse men man vänjer sig väl. Jag ska ligga på den änså:o)

Kramen


Kommentarer

  • walla säger:

    Va, är den godare än den du lärde mig???? Det kan du inte mena...???

    2009-08-05 | 22:20:58
  • Lizzi säger:

    Handen på hjärtat....Hmmm JA den är godare!! Vi bara måste åka dit nångång!!

    2009-08-06 | 10:47:08
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • Johan säger:

    Spikmattan var en höjdare! Vet inte om det var den som gjorde det men så utvilad som jag kände mig imorse var det längesen jag kände mig.

    2009-08-06 | 10:52:25

Kommentera inlägget här: