lizzibitch

Ny vecka.....igen!!

Kategori:

Jo vi har överlevt tvätten i fredags och  helgen:o)
Jag har ju jobbat men vi har allt hunnit med en o annan utlykt ändå.

I lördags jobbade jag till fyra o efter lite middag o vila så tog vi ett ryck
med " Moonlight" bilen alltså:o)
Tvättades o städades utan o innan o det behövdes kan jag säga.
När vi var klara körde vi en runda o hamnade i Växjö....ja just det!
 Jag har aldrig varit där o när vi kom dit var det världens folkfest där.
Mat o barer o musik överallt. Vi såg lite av Melody Club sen käkade vi o
strosade omkring i folkvimlet:o)
Vi skrattade åt oss själva när vi klev ur bilen o insåg att vi båda hade
jeansshorts o grå luvtröja o svart/vita skor...hihi turista:o)

Har fått lite tid på stranden den här helgen oxå....härligt!!!

Har sökt 2 jobb o lämnat CV till yttligare 1 ställe men det ska bli fler.
Hade en riktigt jobbig skitdag i fedags så jag kände mig inte så
pigg på att marknadsföra mig själv men ska ta nya tag en dag med
flaggan i topp:o)

Imorn är det måndag igen o ny vecka med nya möjligheter!!

Kramen

Kommentarer

  • walla säger:

    Jag vet att du kommer få jobb. Vem vill inte anställa en helgalen värmlänning med en massa energi :))

    2009-08-10 | 09:30:58
  • Linda J säger:

    Ja, vem vill inte ha en helgalen värmlänning?? Hoppas det går bra i allt jobbbsökande! Kraam

    2009-08-11 | 18:40:33
    Bloggadress: http://missli.bloggie.se

Kommentera inlägget här: