lizzibitch

Mitt i arbetslösheten

Kategori:

Ja just det, jag är ju arbetslös men har knappt fattat det än:o)
Ifredags fick jag in o jobba, i söndags likaså. Ska jobba på
torsdag o fredag denna veckan:o) Har varit på AF idag men de
hade inte mycke o säga.....sök de jobb som finns, hör av dig om
det händer nåt o gör det inte det så kom igen 30/11. Japp!!:o)

Fick en fika med Walla Palla idag :o)
Imornska jag käka frukost med Josse o sen
hoppas jag åka in till Kicki i Kristianstad o fika :o)
Mycke fika blir det...haha....va härligt!!
Men jag gör ett o annat vettigt handtag emellanåt oxå faktiskt.
Städar, plockar, planerar, lagar mat, handlar ....ja ni vet ;o)

Jobbsökandet fortsätter, ska maila CV till massa ställen imorn.

Johan började jobba idag, jag sov till halv tolv så detta håller inte.
Imorn ska jag gå upp innan Johan går till jobbet!! Jag lovar!!!!








Kommentarer

  • mitha säger:

    lön? va är det? har jag tyvärr inte en aning om.....väntar 2000 i stämpling jag..enda jag får denna månad=/



    men jag är positiv ändå haha



    kram

    2009-08-25 | 09:41:05
    Bloggadress: http://himmelohelvete.se/wp

Kommentera inlägget här: