lizzibitch

Gomorron!!!

Kategori:

Lördag morgon halv nio.
Vaknade tidigt men var tvungen o slå lite rekord på Bejeweled 2
innan jag steg upp:o)Solen skiner ute, Johan sover fortfarande.
Busen har just tagit sin morgondusch o väntar på nåt smaskigt till frukost.
Hårboll spanar på insekter på balkongen.
Jag har myst till mig i soffan med en kopp kaffe.

Idag väntar flytt av möblerna, de stora som är kvar hos Jossan.
Ponne o Ola kommer o hjälper oss. Det bör inte ta mer än en timme.
Sen drar vi in till Kristianstad....jag har mutat dom med Burger King!

Ha en underbar dag o helg!



Kramen

Kommentarer

  • My säger:

    Heej,

    vart köpte du den FINA Hello Kitty kalendern ???

    2009-08-29 | 22:20:21
  • My säger:

    Heej,

    vart har du köpt den fina hello kitty kalendern ???

    2009-08-29 | 23:27:02
  • Lizzi säger:

    Hej My...kalendern köpte jag på ICA Maxi för 79 kronor! Som hittat:o)

    2009-08-30 | 00:23:52
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • My säger:

    TACK :-)

    Ska jag bege mig till närmaste Ica när vi ätit frukost :-)

    2009-08-30 | 09:06:32

Kommentera inlägget här: