lizzibitch

Fredagsmys

Kategori:

Det blev inget CV utskrivet o lämnat idag men såväl en tur till Kristianstad iallafall o lunch på
 Graffiti cafe . Bakad potatis med kyckling curry röra....mums filibabba!!!!
Ska fixa utskrifter idag o åka in imorn igen, har spanat in ett par andra ställen som jag oxå
ska lämna mitt CV på. Inte för att de söker folk men ifall att:o)
Ska ta en tur till Karlshamn oxå. Såklart ska jag ringa mina gamla arbetsgivare här nere o
berätta att jag blir arbetslös nu ifall de behöver extra eller så.

Ska iväg o jobba kvällen nu o imorn är jag ledig heeela dagen!!! Fast vi ska upp
kl 7 o slänga i tvätt.
Vi har så mycke tvätt att det är löjligt!!! Så imorn bitti blir det städ o tvätt
så det ryker här. 
Va mysigt vi ska ha då Johan;o) 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: