lizzibitch

Energi kick

Kategori:

Har kännt mig så himla trött det senaste....o va trött man blir på att alltid va trött!!!
Idag tog jag mig lite i kragen. Efter jobbet var det fika på stan med Emmy sen
la jag mig i solariet ( ja jag vet att det är farligt o att jag blir rynkigare) för 13 minuters
vila o sen ska ni tro att jag fick på mig adidasbyxorna o tog med mig en vattenflaska
o sen bar det av ut o gå....på Ryssberget. Hur gött som helst. Svalt o skönt bland
bokträden. Jag kände mig hur pigg o stark som helst där jag gick o det kändes
som jag skulle kunna gå hur långt som helst...härlig känska!! Vackert är det oxå!!


Idag gjorde jag min sista dag på ordinare schema på Statoil, känns konstigt!!
Även om man kan va sååå trött på det ibland så har ju det blivit en stor del
av mitt liv här nere o mina arbetskamrater har ju blivit riktigt goa vänner oxå.
Kommer verkligen sakna att ha dom runt mig mer eller mindra varje dag:o)
Kramar i massor o en varsin muffin till er!!!!

              

Kommentarer

  • mitha säger:

    Tänk va lite solarium o promenad kan göra! Helt underbart! Börjat göra desamma o jag känner mig MYCKET piggare o gladare=)



    Du får inte jobba extra nåt nu eller?



    KRAMAR

    2009-08-12 | 08:00:31
    Bloggadress: http://himmelohelvete.se/wp/

Kommentera inlägget här: