lizzibitch

Bio o köttbullar

Kategori:

Måndag igen då....känns som det är fredag o måndag jämt tycker ja:)

Vi var ju på bio igår...Arn-Riket vid vägens slut, den var bra, väldigt lik ettan o lika
förutsägbar men klart sevärd.
Kunde inte ta några bilder...de är stenhårda där. Man måste stänga av mobilen redan innan
man går in påbiografen.
Tjejen bravid oss satt o lekte med mobilen innan filmen började o det tog typ 1 minut så kom
killen in o sa till henne...tur det inte var jag:)

De ringer från alla håll nu o vill att jag ska jobba så här blir det fullt upp  framöver. Ska ta en xtra dag på
Name it på onsdag o ett xtra pass på Statoil på lördag. De ringde om jag kunde jobba på Name it idag men
jag jobbar ju redan idag:)
Ja det är gött att det rör på sig!!

Såg en aldeles underbar hund igår.Kolla golvmoppen.....haha!! Ser ut som
den har dreads:)
   

Johans tatuering har jag ju glömt lägga ut...här är den nedre delen.....


Fick en present av syrran....en thermosmugg från STARBUCKS...Jiho!!!
Tusen tack så mycket!!!!


Idag har jag stekt köttbullar till en hel arme´ eller ja det blev runt 100 stycken.
 

Imorn ska jag o Malin o Freja göra Kristianstad!!!!!
Ska bli jättemysigt:) Men först ska jag klara av första ensamma kvällspasset på
Statoil, börjar nu klockan fyra o slutar 24.
Var med Tynde o stängde igår så det känns rätt oki. Men håll tummarna för
mig ändå är ni snälla, att jag inte ställer till med nåt  som jag inte kan lösa:)

God kväll!!    Kramen!!

Kommentarer

  • mitha säger:

    Gött att du får jobba!!!



    Snygg tattoo!!!



    Klart vi håller tummarna och jag är säker på att det kommer gå bra!!!!



    KRAMAR

    2008-09-01 | 15:44:58
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se
  • Anonym säger:

    Men dina köttisar är ju skiitnice ju och NEJ hunder var ju äkkli hahaha fatta kvalster. Håll dig till dina kissande kissemissar. ( sorry)

    Jag kommer och hämtar dig i morgon med min bil för barnvagnen måste ju med och den ä stoooor.

    2008-09-01 | 15:47:17
  • walla säger:

    de va ju jag då...

    2008-09-01 | 15:48:44
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Anki säger:

    Å va smarrigt med hemgjorda köttbullar!!

    Haha nej det var allt en hemsk hund..shit pinsamt att släpa runt på den,haha

    Du kommer säkert klara dej galant ikväll=)



    HA det gott,kram

    2008-09-01 | 22:03:20
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Lizzi säger:

    Tack alla:)

    2008-09-02 | 08:59:03
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • Lötta säger:

    Heej!

    Jasså den filmen va sevärd. Har inte sett 1:a än. Kanske ska göra det. Det hade vart underbart om du va här :) Känns som om man snart ger upp. Orkar inte mä så mycket mer krångel nu. Men,men,det ordnar sig väl till slut.

    Alltså.Jag måst få gå en kurs hos dig hur man gör på bloggen :) Kan inte detta riktigt. hur man fixar tillden.....

    Det ä ju jävligt gött att du får jobba mycket. Hoppas du får mycket på statoil för det ger ju endel :)

    Har lagt in en stämning på Göran-jävel oxå :)

    Nej.Måste sluta nu.

    Pussen å kramen

    2008-09-02 | 09:38:05
    Bloggadress: http://stavviks.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    Åhh vad gött med köttbullar.

    2008-09-03 | 19:05:30
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Lizzi säger:

    Go Lotta!!!

    2008-09-03 | 23:22:07
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hundrasen heter Puli, Ungersk vallhund =)

    2008-09-05 | 14:04:56

Kommentera inlägget här: