lizzibitch

Stan o Bak

Kategori:

Jodå jag åkte till Kristianstad idag ändå. Fick ju se
på blocketatt en inredningsbutik är tillsalu där
 så jag var ju naturligtvis tvungen att kolla in detta:)
Tror det är den här.....BORETT


Det var en superskön eftermiddag o inte allt för mycket folk i rörelse på stan.
Det är otroligt mysigt i Kristianstad...iallafall i stan:)




Som ni ser i Shop til you drop 4 så blev det lite handlat idag mä:)
Men mest mat faktiskt. Åkte ut till Willys o riktigt storhandlade så nu
har vi  fyllt både kyl o frys. Det lönar sig verkligen att handla på rätt ställe!!
Ja jag är snål...haha!! Om inte annat  väldigt ekonomisk när det kommer till mat
o sånt. Det är sån otrolig skillnad i matbutikerna så det finns pengar att spara
på att handla rätt. Finns ju roligare saker att lägga money på....tex HM:)

Johan har vart på sin 2a boxningsträning ikväll...blöt som en katt när han kom hem:)
Blir lite avis på han skulle nog oxå försöka börja med nåt men jag vet fan inte vad!!

Jag var hemma o bakade istället...
Cocostoppar med daimkulor                   Mockarutor, kärleksmums, snoddas...de har många namn:)
      

Men nu fick jag ett problem....hur fan ska jag få platsmed detta i frysen!!!
Johan ät !!!!!!! Jag får helt enkelt ägna resten av kvällen åt att fika...mums!!

Kommentarer

  • svärmor säger:

    Vi har plats i vår frys ........

    2008-09-03 | 16:52:19
  • walla säger:

    hahaha.. Johan stackarn kommer att äta ihjäl sig. By the way.. jag har åxå plats i min frys ;)

    2008-09-03 | 18:12:55
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    Har de granar på gågatan? Öhh? Jag som alltid säger att södra delen av Sverige är så fint på grund av sina lövträd :-)

    2008-09-03 | 19:02:57
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Lizzi säger:

    Kakorna försvinner sakta men säkert så det ordnar sig...haha

    Man ni är hjärtligt välkomna hit o fika när ni vil:)

    2008-09-03 | 23:20:56
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: