lizzibitch

Shop til you drop 4

Kategori:

Då var det dax o redovisa de senaste köpen:)
I Göteborg köpte jag faktiskt mest sånt som jag behövde
Proforma sprayen 99:- och  Vax 99:-


En top från Gina Tricot 99:-  ett superskönt linne på EFFE 159:-
( dessa två behövde jag väl kanske inte men men)


Presenter till Johan förstås....WCT byxor o Jeff Buckley skiva
o ett bälte som han redan rafsat åt sig:)


Lite nya underkläder från Lindex. BH 129:- Trosor 3 par 99:-


Idag var jag i Kristianstad o fyndade på HM. Heja!!
Jag bara älskar denna höstens färger o mode!!!!
Man får ju kuponger o rabatter i tid och otid o jag glömmer det alltid.
Men idag hade jag med mig dom...allt detta kostade mig 500 spänn!!
Grön kofta 149:- Lila top 69:- Mönstrad scarf 69:- ( färgerna är något mörkare än på bilden)


Jeans smala stuprör mörklblå 198:-  Lång grov kofta 198:- (kommer bo i den)




Kommentarer

  • walla säger:

    men åååååååååååååååååååååååååååå va du har shoppat!!!

    2008-09-03 | 08:36:52
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Anki säger:

    Å va fina grejer du köpt...å vissta fan är det roligare när det är billigt=) Inte är man snål för det heller.

    Mumsiga dina kakor såg ut med:)

    Så hur verkade inredningsbutiken, nåt att satsa på?

    Gud va kul att ha en egen affär & pyssla med inredningsgrejer!

    Kram

    2008-09-03 | 08:51:35
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Lizzi säger:

    Ja nu är det fördighandlat för ett tag:)

    Det var inte den butiken jag trodde utan Village. En frenschais butik. Det är ju inge kul för då får man inte göra som man vill ju:)

    2008-09-03 | 09:59:34
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: