lizzibitch

Psykbryt

Kategori:

Idag har vart en riktig skitdag igen!!
Dagen började med ont i magen o huvudvärk.
Advokaten ringer o babblar om massa saker som jag inte förstår, suttit o försökt komma
fram till vad som är rätt o fel men det bara rör ihop sig i hjärnan.
Facket krånglar o ska kräva tillbaka ersättning pga mitt anställningsbevis från Exit så jag ska skriva en redogörelse till dom, vilket jag redan gjort 2 gånger.
Sen var jag hos Tandläkaren o lagade två hål.

Kom till jobbet klockan fyra o var helt slut...ringde in en vikare från klockan 20.00. Skulle ju jobbat till tolv.
Chefen frågade hur det var o då bröt jag ihop!! Men han var jättebraatt prata med så det var skönt.
Min livlina Malin (en av många) kom o mötte upp mig så vi åkte ut o tog en kaffe o rensade huvudet.

Imorn ska jag till en psykolog, ska bli jävligt skönt faktiskt!
Det blir ett utvärderingsmöte som det heter för att se vad jag har för behov.
Min förhoppning är ju att få hälp att stressa ner o hantera ångesten. Jag har ju massa jag vill prata med henne om men vi får väl se vad vi hinner med imorn.

Nu är det iallafall färdig grönnat för idag:)

Gonatt alla vackra människor



Kommentarer

  • Lötta säger:

    Men lelle rompa. Sådär får det ju inte bli :(

    Hoppas att du får nåt bra ut mötet imöra.

    Tänker på dig.

    puss

    2008-09-23 | 00:07:32
    Bloggadress: http://stavviks.blogg.se/
  • Anneli säger:

    Nämen..Hur kunde det bli så här?? Hoppas allt löser sig och att mötet idag går bra!! Massa kramar te dig!!!

    2008-09-23 | 09:37:29
  • mitha säger:

    Tankar och kramar! Alltid bra att få gå och prata med nån utomstående och häva ur sig lite skit när man inte mår bra. Jag har dessvärre inge bra erfarenhet av psykologer i denna stan, Får hoppas de är bättre nere hos dig!



    KRAM och STYRKA

    2008-09-23 | 14:09:46
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se
  • svärmor säger:

    Tusen kramar!

    2008-09-23 | 16:06:10
  • Åzzy säger:

    I morgon är en ny dag = nya möjligheter! Det är klyschigt men så är det faktiskt.

    2008-09-23 | 18:45:52
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • walla säger:

    Du är värd allt vackert!!! ses snart. :))

    2008-09-24 | 08:54:00
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Kamilla säger:

    Hoppas att du får något annat att tänka på nu när det är marknad och lite party....Vi kanske syns! Kram...

    2008-09-25 | 21:53:38
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här: