lizzibitch

Nattsudd

Kategori:

Gokväll i stugorna!!

Nu är klockan närmare 01.00 o jag har jobbar för andra kvällen i rad. Stängde tolv o var hemma typ 20 över.
Det har faktiskt gått bra, inte allt för många missar:) Det är ganska skönt o jobba kväll, man har ju sina rutiner
o det finns en hel del  att plocka med o en hel del att roa sig med för att få tiden att gå...tex:)


Johan sov när jag kom hem o jag har myst till det i uterummet.....


Öl, cigg, datorn o levande ljus....bra sätt att varva ner:)
Det är nån som igger o sover i uterummet brevid....o snarkar som fan!!

Ska bli skönt o va ledig imorn, har härjat runt som tusan i 2 dagar nu....
Gjort massa ärenden, städat  hela j....a lägenheten så nu är allt i tipp topp!
Såg ut som sju svåra år här innan. Gött  att allt det är gjort !
Vi ska ju åka till Ronneby o fira Emmie imorn och så måste jag träffa Malin o dom
imorn eller kanske på måndag....behöver en rejäl Wallados nu:)

Pratade med Pappa o farmor i telefon idag....saknar dom som fan!
Måste kolla med Statoil så det är klart att jag kan va ledig sista helgen i September så
jag kan åka upp då. Det är ju marten i Säffle den helgen oxå...Jihoo!
Och Syster yster fyller 40 den 27e...hihi!
Även om jag trivs jättebra här nere o lär känna mer o mer folk här  så är det så många jag saknar.

Nu säger jag gonatt...sov så gott o dröm sött!!

Kommentarer

  • Åzzy säger:

    Att snarka borde vara förbjudet! Och att fylla år när man är över 18 år...

    2008-09-07 | 10:23:55
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Kamilla säger:

    Jag jobbar ju extra på Ok i stan, och förra sommaren glömde jag låsa själva entrédörren. Pinsamt! Det gör man bara en gång....

    2008-09-07 | 12:13:10
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/
  • Anneli säger:

    åhhh gums!! Du är saknad här hemma oxå ska du veta=) Kul med Marten!! Då du Jäklar Åza!! du får hålla dig ifrån fontänen på torget den här gången;) hehe

    2008-09-07 | 14:07:13
  • Anneli säger:

    åhhh gums!! Du är saknad här hemma oxå ska du veta=) Kul med Marten!! Då du Jäklar Åza!! du får hålla dig ifrån fontänen på torget den här gången;) hehe

    2008-09-07 | 14:08:46
  • Lötta säger:

    Såg ju för jävla nice ut det där :)

    Sköj om du hinner upp på marten!

    Hoppas vi hinner ses då!

    Krrram

    2008-09-07 | 18:26:47
    Bloggadress: http://stavviks.blogg.se/
  • walla säger:

    och en wallados det blev!!!!! puss & kram

    2008-09-07 | 18:47:42
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Anki säger:

    Va mysigt du hade gjort det på uterummet.

    Gött att va ledig i dag då, hoppas ni har fint väder:)

    Kramen

    2008-09-08 | 09:16:57
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här: