lizzibitch

Lördag 20 aug

Kategori:

Idag har jag vart på Exit eller som det nu heter Name it i Karlshamn o jobbat. Kändes lite tungt i morse eftersom jag har jobbat 3 kvällar o ett riktigt monsterpass denna veckan, men det var kul bara jag kom dit.
Har haft fullt upp hela dagen o var inte hemma förän kl 15 typ. 
Skulle gå o sola, ett solarie ledigt men automatjävel tog mina mynt men ingenting hände....jag ringde ett tel.nr som stog där, hamnade hos en kille i en helt annan stad,
de har väl inte tömt sa han o lät inte speciellt förvånad:) Jag skulle smsa mitt namn o adress till han så skickar han ett solkort på en solning.....Tackar o bugar!!
Men är fortfarande lika blek!!! Kanske går iväg en tur ikväll.

Har börjat sticka kära vänner...haha!!


Mitt första mästervärk blev en halsduk till Alva. Kollade på nätet o vipps kom jag ihåg hur man gör.
Det svåraste trodde jag skulle bli o maska av men det gick som smort, tack vara internet!!
Malin skrek rätt ut...Men gud va fin o den är ju för fan rak!!! Ja jag vet skrek jag!! Haha!
Se resultatet.....


Ibland får jag ta en paus o kela med Busen...kolla så stor han har blivit:)


Detta måste ni prova.....
Har hittat världens godaste bröd....Polarknäcke...med lite smör på...supergott!!


Idag invigde jag Starbucksmuggen.
Gjorde en latte att ta med imorse....
perfekt att dricka i bilen påväg till jobbet.
Tack Syster yster......


Hittade en skortklänning på Shack Matt imorse...ska prova det sen,
lägga ut bilder så ni får se. Hoppas det passar:)
Vill ha det en av dagarna vi ska ut i Säffle nästa helg.... Jag längtar som fan!!

Hej så länge o Pöss o Kram på er!!

Kommentarer

  • Nicka säger:

    Vi syns till helgen Kram Nicka

    2008-09-20 | 17:29:54
  • mitha säger:

    Finfin halsduk!!! Du får sticka o sälja vettja=) Jag köper!!!!!



    Kanske se ut te helgen då!!!!



    KRAMAR

    2008-09-20 | 19:03:54
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se
  • Åzzy säger:

    Kaffet smakar så mycket bättre i en mugg från Starbucks.

    2008-09-20 | 19:34:44
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • walla säger:

    du ska veta att hon älskar den!!! har den på sig ute som inne, dag som natt hahahahaha

    2008-09-20 | 19:59:14
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • mari säger:

    Vill bara säga att jag tycker om att läsa dina bloggar.. fortsätt!! hihi :)

    Hoppas jag hinner å se dig en snabbis när du kommer till byn!! ha det så underbart!!

    2008-09-21 | 01:55:52
  • Anki säger:

    ÅÅÅ vad duktig du är!! Jätte fin halsduk ju=)

    kram

    2008-09-22 | 08:39:43
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Ankan säger:

    Jag o Marika kollar in din blogg,fin halsduk Alva fick.Hoppas vi ses till helgen.

    2008-09-22 | 17:17:11
  • lotta säger:

    Kleta på lite honung på brödet oxå :)

    Skitgött!!

    2008-09-23 | 00:09:53
    Bloggadress: http://stavviks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: