lizzibitch

Emmie 9 år

Kategori:

Efter att ha jobbar monsterpasset på 10.5 timmar är jag helt färdig så jag ska hoppa i duschen innan
jag dyker i säng! Men först.....

Den här tårtan är till Emmie som fyller år idag!!!
Grattis världens sötaste tjej. Hoppas du haft en super bra dag!!
Vi kommer på Söndag Grattiskramar sålänge:)
  

Sen vill jag skicka iväg världens tryggaste kram till en vän i Säffle som går igenom nåt
fruktansvärt jobbigt nu o jag sliter med att jag inte kan vara där o stötta henne!!!!
Finns ju 24-7  på tel men jag saknar verkligen att träffa henne nu! Som tur är vet jag att det finns
fler underbara vänner som finns där o ställer upp!
Kram på dig gumman! En ros till alla som behöver det......
   

Kommentarer

  • Fanny säger:

    sv: Tack så hemskt mycket :)

    Haha vilket sött namn .

    2008-09-05 | 07:19:05
    Bloggadress: http://thelifeoffanny.blogg.se/
  • Anki säger:

    Shit vilken tårta!! Har du bakat den??Jätte fin ju!!

    2008-09-05 | 08:34:17
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Pocca säger:

    Hej Smulan!

    Tack för orden! Det värmer otroligt mycket även om du är 53 mil bort ska du veta! Vi har ju jour allihopa!;-) Den dealen tycker jag är bra! Bara vetskapen om vilka underbart fina vänner jag har värmer! Polisen LOVADE höra av sig IGÅR men ICKE! Så jag förutsätter att de gör det idag!! E kvar hos på landet men får skjuts in till stan sen så jag kan packa om innan jag blir hämtad. I eftermiddag åker jag till Orust. ska bli skönt att tänka på annat. Har fått nys om att Mikael Persbrant börjar en fimlinspelning där imorgon. BARA 1 km från där vi ska bo! Så där kommer jag hänga och spana helst hela helgen, tro mig;-) Jag vägrar försöka vara annat än positiv!!! Vi har varit med om tillräckligt med skit så vi VET hur man reser sig, eller hur!?;-) Ska försöka jobba på måndag för då hoppas jag att besöksförbudet är klart och att jag fått lite distans till allting.



    Har du blivit värsta kakmonstret eller;-)! SÅ duktig!!!



    Love you and miss you!!!!

    PUSS

    2008-09-05 | 09:23:31
  • Lizzi säger:

    Hahaha nej jag har inte bakat tårtan själv:)

    Bilden är från nätet förstås, nog för att jag gillar att baka men det finns gränser:)

    2008-09-05 | 09:28:11
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • Lizzi säger:

    Ha en underbar helg Jannice o hälsa micke:)

    2008-09-05 | 09:29:20
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • walla säger:

    du ser, de va inte bara jag som trodde du hade bakat den själv!!! :)) Hm... tårtor , klart vi ska baka tårtor & vegetariska goda smörgåstårtor och allt å allt å allt å Puh! blir ju andfåddd ju :)

    2008-09-05 | 13:30:23
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Emmie säger:

    Tack så mycket för den fina tårtan =). Längtar till Söndag när ni kommer, ta med dig ridbyxorna Lisen.

    Många kramar Emmie

    2008-09-05 | 14:27:34
  • Lizzi säger:

    Hmmm ridbyxorna...haha det fr vi allt se:)

    2008-09-05 | 15:42:51
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: