lizzibitch

Senaste dagarna...

Kategori:

Det går lite trögt med bloggandet som ni märker, många undrar nog vad som händer med Johan o mig men jag vill inte hänga ut oss här så jag kommer undvika ämnet ett tag tills det finns nåt konkret att säga om det.
Tack alla snälla söta för allt stöd.....det värmer hur mycket som helst ska ni veta!!!

I Onsdags åkte jag o Malin o Fraja till Kristianstad, kyligt men soligt o härligt!!
Vi möttes av en underbar plantering ljung...Malin blev ju helt salig förstås:)


Vi röjde runt i leksaksbutiken så de undrade nog vad vi hade för diagnos....
Vi har ju en liten underbar tjej här nere som dessutom är min guddotter som
fyller 4 år den 14 oktober:) Älskar att köpa presenter!!!
     

Å TEJ har fått en ansiktslyftning med nya lister:)
Lämnade bilen i torsdags hos Manne, han kollade termostaten o den är
inte okej men det är ingen fara o vill jag byta den kostar det 1000 spänn så
det får vänta ett tag.  Men listerna var allt värda 600 kronor....


Denna helgen jobbar jag Lördag 9.30-18 o Söndag 10-18. Man blir helt slut
kan jag lova!! Jag, Johan o Tobbe har kollat fotbollen men det var ingen höjdarmatch.
Killarna har förpassat sig till lekrummet o jag kollar på Beck men ska dyka snart.
Vi hörs snart igen....

Natti Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: