lizzibitch

Torsdag 2 okt

Kategori:



Såhär pigg ser jag ut när jag stigit upp kl 05:00 o jobbat från 06:00 till 15:00!!!
Å va hände....det är 2 oktober idag!!!!!!!!!! September bara försvann tydligen o nu
är det höst på riktigt. Kallt o regnigt men sååå mysigt att vara inne o mysa till det
med levande ljus o så. Börjar bli riktigt sugen på en Ikea tripp nu....Malin:)
Vill ha lite nytt till vardagsrummet, gardiner, kuddar o filtar. Har ju redan sett vad jag ska ha så
det är ju egentligen bara att handla:)
Jag , Malin o Freja var ju på liten shopping tur igår... för min del blev det strumpor, en lila top och så en
polo förstås.
   

Det bästa med hösten förutom mysfaktorn är polo o halsdukar...I love!!

Var hemma hos Blomman (Sandra) idag, vi jobbade ihop på Altona, jag bara älskar hennes
kök....kolla in tapeten....Sandra själv simmade ur bild:)


Imorn är det fika på Ritz kl 10 med Malin o co. Är ledig från Statoil hela helgen!
Ska in o jobba på Name it i Karlshamn på lördag mellan 10 o 14 men det är ju lungt.
Sen på lördag kväll ska jag o Johanna o Anja på jobbat träffas o trivas över några öl:)
Ska bli supertrevligt!!

Nu är det natta i bagerit.....Gonatt o sov så sött!!

Kommentarer

  • Poccaocca säger:

    Tycker du ser oförskämt snygg ut så tidigt på morgonen!;-) HÖH!!!!!

    2008-10-02 | 22:59:46
    Bloggadress: http://poccahonta.blogg.se/
  • walla säger:

    fan vilka snygga kort!!! Vi satt precis och pratade om IKEA och ULLARED!!! Jag måste till Ullared & då måste du åxå det. hehehehehe måste ha regnkläder å lite annan skit. så när åker vi? Öppen för alla förslag käraste du.



    Sjukt snygg tapet. Henne måste man ju få träffa om hon har sån bra smak :)

    2008-10-02 | 23:02:14
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Anki säger:

    Så fin du är Lisen! Ser jätte fräsch ut alltid ju!

    Många kramar

    2008-10-03 | 08:11:41
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Anneli säger:

    Svajn snygg tröja du..passa dig göör bra!! Gött å ha dig tebax förresten och tack för senast! =) Kraaam

    2008-10-03 | 09:24:35
  • Åzzy säger:

    Snygg tröja!

    2008-10-03 | 21:08:38
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här: