lizzibitch

Lite av varje

Kategori:



Det var ett tag sen sist....här är jag i min nya mössa:)
Det börjar bli vinter o svinkallt här nere....va fan det är ju ingen vinter så här
långt söder ut sägs det ju, alla skrattar åt mig när jag pratar om vinter o snö o skit
för så är det ju inte här....hmmmm okej!!

Jag o Malin har varit i Ullared o shppat loss:) Det var kul men ärligt så tycker jag nog att det är
lite överreklamerat.
Visst om man har 3 barn som ska ha vinterkläder, julklappar osv och om man vill bunkra upp med
hygiengrejer, mat så är det klart att det lönar sig att åka dit.
Men jag tycker allt man kan hitta billiga grejer lite var stans. Å det är roligare att dela upp köpen lite:)
Men jag åker gärna dit igen:)
Handlade myskläder, lite julklappar, doppresent till Freja, julmust i massor, kaffebryggare, leggings m.m
Frukost i bilen:)


Jag är faktiskt ledig nu i helgen, vi har pyntat upp för Halloween på Statoil.
Tror dock inte vi ska göra nåt särskilt under helgen...jag måste sova!!!
Johanna på bilden....


Här har vi kära Emmie....en riktigt härlig människa som förgyller mitt liv
här nere. Hon jobbar på Ronneby Brunn, restaurang och nattklubb.
Hon spelar  i kyrkan, hon leder Bromöllas luciatåg, hon jobbar på Ölhallen
i Karlshamn, hon säljer Mary Kay.....ja vad gör hon inte...Haha!!
Vi ska fika imorn innan hon drar på jobb.


Mary Kay klass hos Malin...Britt(Olas mor) syns inte på bilden men hon var där:)
Vi hade jättemysigt!!


Imorn kommer vår hyresvärd hit o ska kolla på renoveringen vi gjorde i April o ska räkna på vad det är värt.
Idiot....snacka om fördröjning!! Sen har vi ju fått fel hyresavier i 5 månader så vi ska betala det som fattas
ca 3000. Har inte mycket övers för han men orkar inte bråka med han, vi visste ju om att avierna var fel.
Jag ringde han för längesen o sa det men han verkade ha glömt bort det...men nej nej det tog bara lite tid
att ringa tillbaka.

Ha en underbar helg!!!
Kram

Kommentarer

  • Åzzy säger:

    Håller med om att Ullared är överreklamerat. Mycket var ju samma priser som Willys. Det är ju bra för folk som inte har en susning om priser. För de tror ju att allt är görbilligt! Men det var kul att komma dit och jag ska ju dit på tisdag igen :-)

    2008-11-01 | 07:59:50
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • walla säger:

    jag vill ha en sån där frukost igen!!! den va ju asgod. precis som om du skulle äta nått äckligt haha

    Precis som du skrev. Har man 3 ungar och ska köpa kläder och julklappar så är det kanon. :))

    Ringer sen! heeeeeeeeeeeeeej råååååååå

    2008-11-01 | 09:57:10
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • tomazo säger:

    härligt o läsa din blogg, snygg mösa o synd ho inte va med på bilden, he, go hälj själv, kram!

    2008-11-01 | 10:24:35
  • emmy säger:

    jisses vilken bild på mig!!

    hahaaa, jag vill bara va me på svartvita bilder så att jag inte ser så jävla gammal ut..! hahahaa

    tack för igår!!

    2008-11-02 | 21:25:58
  • Lizzi säger:

    Gammal....phu du vet fan inte va du pratar om ditt jävla lammkött!! Hahahaha

    2008-11-02 | 22:57:53
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: