lizzibitch

Ledig Fredag

Kategori:

Var uppe o hoppade imorse o började denna underbara dagen med en fika på Ritz med
min kära Malin o döttrarna:)




Eftersom jag o Johan skulle käka lunch ute kl 12 så blev det bara en latte för mig.
Freja verkade inte så impad av den dock....


Alva valde idag en liten glass idag....


Hon gänste i sin nya snygga jacka o stans snyggast halsduk;)
 

Lunchen åt vi på golfrestaurangen, det var ingen höjdare idag. Nån slemmig stek, kass potatis med
en ganska god sås:( Johan tyckte det var gott så det var ju bra:) Vi tog en liten biltur på Lister innan han var tvungen tillbaka  till jobbet.  Var tvungen att gå hem till Anja o Harry o få lite gott kaffe efter det.
Här har vi lilla Anton 5 månader...såååålik pappa Harry!


Och lilla vackra busungen Isac....som tyvärr jömde sig i kuddarna...


Nu kollar jag på Idol, sådär får jag säga men jag är nog mest besviken på låt valen....
som vanligt! Känns som de skulle komma fram mer om de fick hjälp o hitta låtar som gör sig i
detta sammanhanget men vad vet jag...haha!
Vi har käkat potatisgratäng o fläskfile....jojo...så nu är jag mätt oxå:)
Det blev ingen film igår kväll  så vi får se om det blir av ikväll. 

Natti Natti alla underbara varelser  där ute!!



 

Kommentarer

  • mitha säger:

    Mysiga bilder!



    Tycker IDOL är skit i år, va fan är alla rockers?? nä o dåliga låtval! tvi tvi tvi!



    Trevlig helg på dig!

    2008-10-04 | 08:55:43
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se
  • walla säger:

    shit vi ser ju inte ut som 25 ens ju :)))Hurra!!!

    2008-10-04 | 15:29:36
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    Fanns det ingen större glass?

    2008-10-04 | 17:29:16
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här: