lizzibitch

Höstfint

Kategori:

Idag är jag ledig, vart med Malin o Freja till Kristianstad en tur. Vi fikade, handlade på HM o Skopunkten.
Sist blev det lite mat på Willys. Hela eftermiddan har jag plockat o rensat här hemma. Fått ordning i föråden igen, rensat i en del skåp, fått lite höstmysig i uterummet.


Hårboll o Busen verkar börja gilla varandra.....eller.....


Världens finaste Katt
   
  
Ska göra mig en stor god latte nu o sätta mig i uterummet o njuta av lugnet
o att jag fått gjort så mycket idag!! Kanske prata med 1 eller 2 eller 3 i telefon:)

Kramen.....gött o vara tillbaka!!

Kommentarer

  • svärmor säger:

    Gött att ha dej tillbaka!

    2008-10-01 | 18:57:23
  • walla säger:

    tack detsamma!! det vart ju kanonfint ju! pussen å kramen :)

    2008-10-01 | 22:27:28
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: