lizzibitch

Dagen efter rånet

Kategori:

Vilken dag!!!
Sov gott inatt faktiskt o oroade mig inte så mycket för att gå till jobbet men när jag väl körde in vid Statoil klockan 05:45så fick jag en fruktansvärt obehagleg känsla.
Tyst o mörkt o inte en käft inärheten o tänk om rånaren  kommer tillbaka, tänk om han smyger runt här o letar efter nåt han tappat osv. Vakterna skulle ju där men inte en Pretect U bil vart jag än tittar. Fan jag var ju tvungen o gå ur bilen o ta mig in på macken.
Rusade till dörren för att snabbt ta mig in, såg skuggor o hörde ljud överallt.....shit va rädd jag var!
Parkerade mig i köket o började baka brödet, allt annat fick vänta tills vakterna kom. Det gjorde dom kvart över sex.
Större delen av kassadisken o så är avspärret till polisens tekniker så jag kan bara använda mig av lilla kassan om man säger så o till min stora förtvivlan upptäcker jag 5 min före öppning ätt den är död, kaputt,svart,tyst....va i h....te gör jag nu!
Kunde inte starta pumparna för de som vill tanka, inte ta kort, inte slå in nåt så inga kvitton, inga företag kunde betala med sina kort som de har liggande i kassan för jag fick ju inte röra något.
Alltså tanka på kort i automaterna, endast kontant betalning så jämna pengar som möjligt eftersom jag inte kom år kassorna, skriva ner allt folk köpte för att slå in det i kassan senare.

Teknikerna kom vid nio så vi kunde öppna den kassan sen o pusta ut!
Men jag är helt chockad över hur fan folk beter sig, många förstår ju såklart men sen finns det ju en skock med
idioter som inte visar varken hänsyn eller respekt, skäller o gapar på en för ditt o datt o provecerar.
Här får ni en käftsmäll så det sjunger om det!!!

Pratat men tjejen som jobbade o hon mår ju skit, jag tänker på henne hela tiden. Men fan va klockren hon är.
Vi har ju kollat på kamera filmen idag o sett hur det gick till ...hur hon är mot rånaren, larmar, hanterar situationen, pratar med vakter, polisen osv. Världens stöörsta ros o kram till Josse!!

Rånaren var känd av polisen o de tog honom i dag vid middagstid, förhört honom under eftermiddan så vi vet väl imorn hur det blir men det känns ju lite bättre o gå till jobbet imorn bitti men jag hoppas chefen är där då för jag vill inte vara själv!!
Sen stänger jag på Söndag kväll o jag vill inte!! Kommer va själv efter kl sex....ingen höjdare!
Konstigt men jag känner mig jävligt låg o deppig just nu, att det skulle påverka en så men jag kan liksom inte släppa det, särskiltinte filmen, den rullar i mitt huvud om o om igen.

Annars då? Haha ja bevare mig väl jag tror vi går bet!!
Har fått Sölvesborgshem att gå med på att göra en förhandsbesiktning på måndag av den lägenheten jag pratade om igår, får se vad vi ska göra med den. Så det är bara att inse att det kommer o flyttas i december...märkligt!

Fick se i tidningen idag att my lovers kommer till Ronneby o den här gången tänker jag fan inte missa dom!!
BACKYARD BABIES........

Kommentarer

  • svärmor säger:

    Hej du!

    Fasen va rädd jag var att det var du som drabbades!

    Kram!

    2008-11-07 | 21:37:47
  • Anneli säger:

    men jisses..vad säger man?? gött att dom fick tag på idioten iaf!!Mongo!! kram på dig gumman

    2008-11-07 | 22:32:57
  • Kamilla säger:

    Stackare....På OK är vi alltid två, det känns himla skönt faktiskt.

    2008-11-07 | 22:44:46
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/
  • Anki säger:

    Stackars er!!Förstår att du vart rädd & är rädd satan!!Otroligt konstigt att ni ska va helt ensamma på kvällerna!



    Kraaaaaam

    2008-11-07 | 23:40:51
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • mitha säger:

    Usch vilken obehaglig upplevelse, förstår att du tycker det är jobbigt!



    Tycker ni ska säga till om att ni vill va 2 på kvällen., speciellt efter nåt sånt här har hänt!!!!!



    Stor KRAM tll dig

    2008-11-08 | 08:50:34
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se
  • walla säger:

    finns inte en chans i världen att lisenpisen ska va själv på söndag!!! om inte tobbe är där så kommer jag och Freja :)) du får stå för kaffet, jag för sällskapet & vi båda för skvallret haha... har en saaaaaaaak å berätta.

    2008-11-08 | 09:38:19
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Poccahonta säger:

    WHEN ARE THEY COMING?

    2008-11-08 | 15:20:26
    Bloggadress: http://poccahonta.blogg.se/
  • Lizziizi säger:

    Söndag 1 februari kommer dom!!

    2008-11-08 | 22:48:07
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: