lizzibitch

Lägesrapport:)

Kategori:

Lägesrapport..

Förstår ju att många undrar vad fan händer så jag tycker det är dax att skriva lite om vad som händer här nere.
Allt har lugnat ner sig betydligt efter en jättejobbig tid i ovisshet. Mycket som hänt och förändrat oss.
Men vi mår efter omständigheterna bra och tar hand om varandra. Det känns bra!

Efter många om och men har vi kommit fram till att flytta isär. Kan tyckas vara märkligt eftersom det nu känns mycket bättre men med tanke på hur fort allting har gått här så tror vi att vi mår bättre att få lite distans. Det känns ju lite som vi gjort allt i omvänd ordning men det är ju lätt att vara efterklok. Å andra sida, hade jag inte flyttat ner så hade det ju inte blivit nåt med nånting.
Jag är jätteglad att jag träffade Johan o att jag flyttat hit. Det ska ni veta:)

Vår lägenhet är iallafall uppsagd o den går ut sista januari.
Planen idag  är att Johan har en lght på gång från 1 februari o jag från 1 december. Flyttar jag då så flyttar kompisen Johan E in resterande tiden. Blir det så att Johan oxå hittar nåt tidigare så finns det stora möjligheter att vi blir av med denna lght tidigare. Om jag nu får nån av dom. Vi sitter ju inte i sjön för vi har ju tre månader på oss så det löser sig.

Jag hade en jättefin 2a på gång men fick reda på i måndags att den gått till nån annan, har kollat på några men de har vart alldeles för dyra. Eller så har det varit små ettor o det är inte aktuellt. Ska kolla på 3 lägenheter till, förhoppningsvis imorn. Det är  inte lätt o få tag på något men hoppas att nån av dessa ska passa.

Får berätta mer om det imorn. Har vart uppe sen fem imorse så nu är det dax att krama kudde!

Natti Natti o Kra till alla som behöver det!!






Kommentarer

  • walla säger:

    det vore inte fel :) det enda jag har att göra idag är bvc kl. 11. och neeej :((( inte den nya luren. får förhoppningsvis hämta den idag. inväntar ett teliabrev.

    2008-11-06 | 08:01:45
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Katrin säger:

    Men dina planer är i alla fall att bo kvar där?

    Inte flytta till Göteborg eller så?

    2008-11-06 | 08:25:10
  • Anki säger:

    Skickar en bamse kram tillbax & hoppas att du hittar en fin lägenhet & att ni så smånigom hittar tillbax till varandra helt & hållet=)

    2008-11-06 | 10:04:19
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Linda säger:

    Hoppas det löser sig snart! Kramiz

    2008-11-06 | 18:06:32
    Bloggadress: http://mysprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här: