lizzibitch

Söndag

Kategori:

Gomorron....sitter i sängen o dricker min morgonlatte, kollar på Tilde på 4an samtidigt som jag kollar tapeter på nätet.
För det första tycker jag sååå mycket om Tilde, hon är så himla mysig, jag blir glad av henne.
Tycker hon är duktig med folk oxå. Idag var det en familj där o pratade m sitt dödssjuka barn, hon har även vart hemma hos familjen o gjort repotage. Jättebra. Sen kom Pernilla Whalgren o förstörde allt:) Jag kan inte hjälpa det men jag hatar ( hata är ett starkt ord) hennes röst o hennes fantastiskt dåliga uttal. Undrar just vad Idoljuryn skulle säga om det:)
Jaja hon gnällde iallafall fram en julsång, den skivan ska man ju inte inhandla om man vill ha julstämmning.

Jag ska ta med Jannice till kyrkan på julafton:) Har aldrig vart där på jul men Emmy ska sjunga i denna vackra kyrkan så det måste vi ju gå på, tror det blir julstämning utan dess like:)
Det är oxå här som Freja döptes igår, det gick jättebra:) Hon var så duktig!! Jättemysig dag!
Har inte fått till några bra bilder men kolla in Wallasblogg så får ni se:)


Tapeter ja...herregud det finns sååå  mycket att välja på så jag blir knäpp....hyr fan ska jag kunna bestämma mig för vilken jag ska ha när jag får panik bara av att bestämma vilken pizza jag ska ha...haha!
Det är iallafall till köket i nya lyan jag ska ha en tapet. Det kommer bara gå åt en rulle för det är skåp o fönstar på 3,5 väggar så det är en snutt på kanske 2 meter + runt fönstret som ska tepetseras. Hittade en sida på nätet med 5500 olika tapeter....här är några
 
   

   

Känner iallafall att jag vill ha nån rolig tapet o gärna med lite färg eller lite mörkare för köket är så vitt och det blir ju beige i olika nyanser i resten av lägenheten men jag kommer inte välja den med leopardmönstret...det vet jag:)

Börjar bli jättesugen på att greja, hittade lite coola kakeldekorer på www.inreda.com

Härligt porslin i härliga färger oxå detta från inreda.com




Älskar den här fotöljen från Ikea.....



Mina nästa köp på Ikea, filt  o matta, får ta en tur när jag flyttat:)


Ska fortsätta götta mig i alla underbara prylar på nätet:)
Ha en underbar dag...Söndagen är underbar så helga den!!
Kramen

Kommentarer

  • mitha säger:

    Skitkläckra tapeter!



    vi är ute efter nya te vardagsrummet. får se när det blir nåt av det bara! vill NU!



    KRAMAR

    2008-11-16 | 17:57:03
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se
  • sandra "piik" säger:

    tack själv för en superhelg! det har varit jättekul att se att det faktskt finns mer än tält där nere! :D snygga tapeter, förstår att det är svårt att välja. men leopard var coolt!

    2008-11-16 | 18:17:28
    Bloggadress: http://piiket.blogg.se/
  • anki säger:

    Ja du tapetdjungeln är inte lätt att hitta ut ur..finns ALLDELES för mycket snyggt att välja på ju...

    Kramen

    2008-11-16 | 21:27:03
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Åzzy säger:

    Tänk så olika man kan se på saken... ;)

    Tilde de Paula är den värsta programledaren jag vet! Hon är ofta otrevlig mot gästerna. Pratar i munnen på dem. Hon och Steffo spelar i samma liga...

    2008-11-16 | 21:48:53
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Lizzi säger:

    Hahaha det är ju tur att inte ala tycker lika:)

    2008-11-17 | 20:31:30
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: