lizzibitch

Rån

Kategori:



Fick just veta att det varit RÅN på mitt jobb!! Alldeles nyss hände det.
Ringde Johanna nu o hon var där nere o skule ringa mig senare.
Tror det var Josse som jobbbade kväll. Stackars!!
Vet ingenting om hur det gått till eller nånting men det känns jävligt olustigt.
Jag ska öppna imorn kl 6...uuuuu!

För övrigt har jag kollat på dessa tre lägenheterna idag. En gick bort direkt, sen var det en skitsnygg
vindsvåning med bjälkar i taken o vita väggar o trägolv....hur schysst som helst men en liten kokvrå i
aprikost men två kokplattor o det håller ju inte, då kan jag ju inte baka ju...haha.
Sista ja kollade på har stor hall, sovrum, litet kök men helt okej. Bra vardagsrum o balkong.
Den får det bli:) men måste snacka med dom om färgerna på väggarna. Det är nån kladd som släng upp mossgrönt i hallen o grått o rött i vardagsrummet. Ringer dom imorn bitti så får vi se vad de säger.
Det ska nog gå o få till den. Inflyttning 1 dec. 4100 i hyra.

Hoppas de hör av sig från Statoil snart så man får veta vad som hänt o hur det mås där.

På återseende mina vänner!!

Kommentarer

  • Anki säger:

    Men fyyy vad otäckt!! & vilken jädra tur för dig att du inte jobbade!! Stackars,stackars din jobbarkompis!!!Undrar om man nånsin mer törs gå till jobbet efter en sån grej?!!

    Hoppas du får lägenheten & får den om tapetserad=)



    Kraaaaaaaaaaaam

    2008-11-07 | 08:38:38
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • walla säger:

    Och du som känner mig bäst blir nog inte förvånad när jag säger att jag drömde i natt..

    2008-11-07 | 09:32:06
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: