lizzibitch

Mitt nya hus

Kategori:

Jaha då har jag mottagit nycklarna till Söder Norrbygatan 1 B 3 tr.
Det var för mörkt att ta några bilder inne så ni får hålla tillgodo med hur det ser ut
utanför.........Min gång är långst bort.....


Innergården o tvättstugan....
   

Slutade kl fyra o körde direkt hem o fyllde bilen till max o åkte iväg o bar upp första lasset,
fixade med lite lampor så jag skulle se nåt i den mörkgröna hallen tex...uuuu va gräsligt.
Det ska inte dröja innan jag målar den ljus:)
Åkte hem o delade en pizza med Johan, lassade in ett gäng kartonger till, körde han på fest sen
kånkade jag upp det andra lassat...sen var jag slut som artist!!!
Åkte förbi jobbet o fick i mig en latte, forhem o hoppade i duschen, den skönaste på länge:
Det känns faktiskt bättre idag o tack snälla för alla komentarer det värmer som faaaan:)

Ska kolla lite idol nu sen ska jag plocka ner lite gardiner o skit.
Antagligen prata lite i telefon:)

En STOR  KRAM till mor o far idag!! Älskar er!!

Kommentarer

  • Åzzy säger:

    Ska bli kul att fira jul här! ;)

    2008-11-29 | 13:35:51
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • ulle säger:

    ja hoppas de blir bra :)såg ut att va en stor och bra tvättstuga:)

    2008-12-05 | 08:27:07

Kommentera inlägget här: