lizzibitch

Lösningar

Kategori:

Det börjar lösa sig med det mesta hör ni:)
För det första har jag fått ledigt o bytt de dagar jag ville, helgen när pappa fyller 60 år ska vi till Danmark:)
Sen är jag fortfarande ledig på lucia, lördag - tisdag o hoppas då kunna åka till Säffle.
Jobbar julafton o juldagen men fick ledigt annandagen så då blir det Säffle igen. Missa Rydell o Kvick på medis men jag tror jag överlever...haha!

Min ängel Jannice kommer ner till mig den 22 dec.
Vi ska ha en riktig mysjul med gran, tomtar, glögg, klappar  o mat o Kalle Anka förstås:)
Hon kommer med tåget till Hässleholm 23.30 den 22 o så åker vi bil upp på annandagen.


Det har vart ett jädrans pusslande innan jag fått ihop det men nu känner jag mig lugn.
Nu ska jag bara renovera lägenhet o flytta oxå, om sådär 2 veckor...herregud.
Nån som vet var man kan köpa lite extra timmar till några dygn:)

Johan har bestämt sig för att ta lägenheten brevid här o den tjejen ska ha våran så de bara byter.
Jättesmidigt faktiskt. Synd bara att det inte finns hål i väggen för de måste gå runt hela hyreshuset fast det ligger vägg i vägg.

Jag kommer få tapetserat i sovrummet o vardagsrummet sen ska jag själv måla hallen o fixa köket. Det går åt 1 rulle till köket så det får bli nån riktigt kul tapet dit.

Känns som det börjar bli dax att packa lite smått va, ryckte med lite kartonger från jobbet igår.
Kommer få köra som en tok med grejer när jag väl får tillgång till lägenheten , ta alla småkartonger o dyl sen
får vi ta möblerna det sista i kärra.

Kära TEJ 400 är hos Manne nu o får på sina vinterdäck:) Gött o få det fixat nu innan det smäller till o blir halt!

Jag jobbar idag frn 13 - 19.30, kanske åket ut till malin o träffar lite Säfflefolk eller om det kanske blir en öl på Altona ikväll....ja vi får se:) Vi döper ju Freja imorn o jag är ledig hela helgen!!

Ha nu en riktigt underbar Fredag!!  KRAMEN

Kommentarer

  • Anneli säger:

    va gött att det verkar lösa sig så bra! och Julen kommer ju bli göörmysig=) det hör jag det;)Kram på dig så hoppas jag vi ses på Lucia

    2008-11-14 | 10:40:27
  • Lizzi säger:

    Absolut!!:)

    2008-11-14 | 11:07:39
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • walla säger:

    klart du ska hiiiiiiiiiiiiit ;)

    2008-11-14 | 11:51:26
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • mitha säger:

    Tror ni kommer få en såååå mysig jul du o ängeln jannice, hon berättade detta för mig igår och det låt så mysigt!



    Hoppas du får en bra helg nu också o att flytten går smidigt sen!



    KRAMAR

    2008-11-14 | 12:07:29
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se
  • anki säger:

    Vad härligt att allt håller på att fixa sig! Du & Jannice kommer garanterat att få en kanon jul! Ser fram emot att få se bilder på ditt nya hem sen när du flyttat in;)



    Kraaaaaaaaaam & ha en bra helg

    2008-11-15 | 00:32:48
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här: