lizzibitch

Lördag kväll

Kategori:

Kl är 18.04 pip o jag har just kommit hem från jobbet:)
Nu ska jag hoppa i myskläderna o göramig en stoooor Latte o bara mysa omkring.
Inte ett skit på tv så jag ska sätta på stereon o packa några kartonger.
Men först ska jag ringa min syster i Göteborg, se om hon har snöat inne.
Här nere har vi ingen snö än men det är jävligt kallt!! Det har ju vart snökaos i Skåne i ett dygn
nu men vi har klarat oss....peppar peppar:)

Malin har vart o lagt undan ett köksbord o två stolar till mig på Lions loppis idag,  det är lila nu men
jag ska måla det svart. Kostade 100 spänn:) Hur bra som helst ju.
Ha en underbar kväll alla o skål på er som ska festa till det ikväll....
Här ser ni en riktig öl....Haha

Kommentarer

  • Åzzy säger:

    Jag har som sagt var inte snöat inne men nästan frusit ihjäl.

    2008-11-22 | 21:47:39
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Pocca säger:

    MIN favvo öl!=) De har släppt biljetterna nu! Har redan bokat min! Likabra vettu!



    Pöss

    2008-11-22 | 22:01:43
  • Linda säger:

    Jag längtar efter en sån där goding...kall o go!

    2008-11-23 | 14:29:10
    Bloggadress: http://mysprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här: