lizzibitch

Godmorgon!

Kategori:



Gomorron gomorron, jag o Busen sitter i sängen o rdricker morgonkaffet o tar vår dagliga bloggrunda, läser nyhetet o kollar lite roliga inredningssidor. Jag är ju såååå sugen på att greja.
Ni skule se oss, Busen ligger i mitt knä med sitt ena ben hängande över min arm o följer allt som händerpå skärmen. Måste va jätteintressant:)
Han gör alltid så, det är så roligt. Vi hittade just en jätte kul nyhet....H&M Home!! Je sdet är sant, de ska lansera
inredning!! Det kan ju bli hur bra som helst. Det ser vi fram emot:)

Ska ner på stan en runda nu sen är det hårdkörning igen. Johan slutar klockan ett så då drar vi igång men jag kommer nog fylla bilen o köra ett lass innan dess.

Ha en underbar Lördag!!

Kramen

Kommentarer

  • Åzzy säger:

    Hur blir det med kattera?

    2008-11-29 | 13:32:50
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Anneli säger:

    Lycka till med flytten!! ska bli kul att se det färdiga resultatet..du får ta lite kort sen när det börjar fixa till sig=) Kraaam på dig och hoppas att det går så smärtfritt som det bara går...pöss

    2008-11-29 | 15:06:24
  • walla säger:

    H&M home!!! låter som ett nytt IKEA. kul!!!!

    flänger runt som en galning i säffle. mindre än vanligt men aaaaaaaaaaaaaa man blir ju galen! Ska snart ner & hämta Alva. puss å kram

    2008-11-29 | 19:43:28
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: