lizzibitch

Glögg

Kategori:

Tjoho ikväll  är det glöggpremiär!!  Hemma hos Emmy. Jag var på bolaget o köpte lite vin o öl oxå...
ifall att:) Jag börjar ju klockan 16.00 imorn:)

Harvar o shoppat lite idag, markislagret o Ekohallen. Massa billig o mindra billig skit på båda ställena...haha.
Nej då det fanns massa bra saker. Ska lägga in de senare. Har lite strul med att få in bilderna i datorn:(

Jag bestämde mig för att packa ner det jag köpte i kattburen, ställde mig vid indlagningsdisken o tog upp 2 skålar jag köpt o tänkte att jag skulle ta rejält med sånt där prasselpapper runt dem eftersom det är så bra att ha när jag ska packa ner allt porslin nu. Jag tog en hel lunta o virade runt ena skålen o tryckte in det i buren, den gjorde jag likadant igen med den andra. Det står en gammal dam brevid mig o slår in paket som plötsligt vänder sig mot  mig o ler o säger:
Ja man får hushålla med pappret när det inte är sitt eget!!!
Haha oj då...jag log lite generat tillbaka o nickade lite smått sen visslade jag mig ur butiken:)
Förlåt lilla tanten o förlåt markislagret!!! Jagkunde ju ha frågat om jag fick ta eller köpa lite prasselpapper men
de som jobbar där är några riktiga surkärringar ( runt 35 haha)
Det vet säkert inte lilla tanten brevid mig!!!

Det var dagens stora happening, nu ska jag ringa Jannice så hej så länge!!
Kramen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: