lizzibitch

Fryser!!

Kategori:


Bara att inse att nu är det vinter på gång!! Å jag fryser!!
Chefen skrattar åt mig på jobbet när jag kommeri två-tre lager kläder. Längkalsonger, två linnen, skjortan o koftan, scarf, vantar o gärna en väst eller fleecetröja över det. Han undrar va fan jag ska göra när det blir riktigt kallt....ja inte vet jag, flytta till varmare breddgrader kanske:)

Imorn ska jag till Sölvesborgshem o göra klart med nya lägenheten. Hoppas de har en plan när de ska greja vardagsrummet, de ska ju tapetsera o tydligen slipa golvet, så det blir ju sväårt o bo där då.
Hoppas de kan göra det de första dagarna i december, då kan jag ju vänta att flytta möblerna tills de är klara.

Har faktiskt suttit på facebook en stund idag o skrivit o svarat lite folk. Har vart riktigt usel på det o så tycker jag det är så mycket skit som skicks hit o dit hela tiden men det är ju ett jätebra sätt o ha komtakt med folk, särskilt de som man typ aldrig träffar längre. 

Nu börjar Brother o Sisters på 5an, har inte hunnit se det på flera veckor men nu ska jag inta soffläge innan det är läggdags så sov sött alla!!

Kramen

 

Kommentarer

  • walla säger:

    heeeeeej! Missed you today :(

    Ringer dig i möra!! Stina har fått sina pengar förrästen. Britt gav mig 130 kr. och då gav jag Ola en hundring och sen får du resten :)) Hurra!!

    2008-11-18 | 22:39:06
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Anki säger:

    Ja fyyy det ÄR kallt!Kul att höra att det är fler än jag som kutar runt i långkalsogner=)

    Ha det gott

    kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    2008-11-19 | 11:31:15
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här: