lizzibitch

Bye Bye Danagatan

Kategori:

Då så är det sista morgonen med gänget. Vi fick gjort massor igår redan så nu är det de stora möblerna
kvar och allt smått löst som tillslut blir 5 kartonger:) Toalettsakerna o lite kläder.
Förrådet  var inte så farligt som jag befarat. Jag o Johan var nere o kollade läget igår kväll.
Men de grejerna tar jag i bilen nån annan dag. Just det nu ser jag stereon oxå..haha.

Det har vart lite ledsamt här nu på morgonen, men det är nog bra att det kommer nu så man inte går
o håller inne med att man är ledsen, det är ju ingen ide så det är bättre att gråta ikapp:)

Ja nu ska jag dra igång iallafalll, ska plocka ur badrummet o städa det sen ska jag åka till
lägenheten med ett lass smågrejer o förbereda lite innan vi kör möblerna,  kl 14 ska vi
hämta kärran, d kör vi mina grejer sen ska vi till Bromöllamöbler o hämta Johans soffa som han
köpt o sen ska vi ta men min röda soffa o ställa på Statoil när vi lämnar kärran kl 18.
Jag ska lägga ut den underbara soffan på blocket för jag har ingenstans att förvara den:(
Det gör ont i livet kan jag säga o det tror jag det gör lite i syrrans liv oxå....jag har köpt den av henne:)



Kommer nog inte ha bredband på nån vecka nu så det blir inte mycket bloggande på ett tag*snyft*
Hemtelefonen ska väl funka från imorn hoppas jag...hmmm telia!

Hej på en stund mina kära vänner!! SKöt om er!

Kramen

Kommentarer

  • Åzzy säger:

    Soffan gör ont i livet! Snyft.

    Du kan låna mitt mobila bredband. Jag kan skicka ner det om du vill. Jag använder det väldigt sällan just nu.

    2008-11-30 | 09:32:29
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • walla säger:

    snäll syster :)

    Jag kommer snart hem nu så vi får rensa luften från allt.

    -here we come RITZ!!



    Krama om dig själv från mig!

    2008-11-30 | 12:59:55
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Anki säger:

    Lycka till nu Lisen & ta hand om dej



    kram

    2008-12-01 | 09:47:43
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här: