lizzibitch

Ångest!!

Kategori:

Ja ni mina vänner, nu är det riktigt jobbigt!
Även om jag vet att vi gör rätt o att det kommer bli bra med nya lägenheten o det  
så har jag fruktansvärd ångest just nu.....
Sover dåligt som fan, ingen matlust o mår allmänt piss.
Det är så mycke som rör sig i huvet ständigt. Massa frågetecken runt allt detta som jag inte vet hur
jag ska reda ut, mer än att försöka intala mig att det inte spelar någon roll, men det är så svårt!
Det blir inte alltid som man tänkt sig, det har man ju vart med om förut så det är ju bara att gilla läget
men det känns väldigt förvirrande att tänka på framtiden nu. Det var ju inte så här det skulle bli....
det var ju min tur nu!  Jaaa jag är bitter o vissa dagar kan jag inte hålla tillbaka tårarna o sakna framtiden
vi skulle få. Förstår att det låter som jag bara tycker synd om mig själv  men det gör jag oxå:)
Det är väl fan att man ska göra det så svårt för sig!
Men jag ska fortsätta vara den kämpe jag faktiskt är o bara det lugnar ner sig o den här veckan är
över så tror jag allt det blir lättare att tänka klart igen.

F¨år nyckeln till lägenheten imorn o ska börja köra grejer efter jobbet imorn.
Det var ju inte meningen att jag skulle flytta i helgen så det finns bara öppna släp att låna på lördag
så det har jag bokat o hoppas få kört en hel del då, beroende på vad det blir för väder.
På söndag har jag bokat stora täckta släpet kl 14 så då ska det köras möbler.

Känns iallafall bra att jag fick några dagar till på mig att flytta o städa så blir det inte så jävla stressigt.

Hoppas mina hjärtevänner Malin, Kieren, Alva o Freja har kommit fram till Säffle o njuter av alla nära o kära.
Pratade med Ulle i telefon förut o fan va jag saknar ALLA er där uppe nu. Ni som ger mig positiv energi o
får mig att orka!! Ni är guld värda, men det vet ni ju redan.

Puss

Kommentarer

  • ulle säger:

    kommer nog kännas bättre när du får flytta in i din egna lägenhet och pyssla om dig själv lite:)och om några veckor är du här uppe :)många kramar så länge

    2008-11-27 | 23:11:52
  • Erica säger:

    Nä gumman, det var ju inte så här det skulle va :-(((

    Ser verkligen fram emot att se dig snart å det är bare att ringa när som helst vettu!!!



    Pöss å kram

    2008-11-27 | 23:25:03
  • mitha säger:

    Styrkekramar till dig!!!!

    Förstår att det känns jobbigt, o jag hoppas det känns lättare o bättre när du flyttat klart och landat!



    Stor KRAM

    2008-11-28 | 08:20:59
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se
  • Nicka säger:

    Kämpa på!!det är ju så här att efter regn kommer solsken Kämpa på Kram Nicka

    2008-11-28 | 10:23:54
  • walla säger:

    Allt gick jättebra! Ringer dig sen. Älskar dig jättemycket!!!

    2008-11-28 | 10:36:07
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Maria säger:

    Gumman..

    Det värsta är gjort nu..

    Älskar dig!

    2008-11-28 | 11:05:17
  • Kamilla säger:

    Usch! Vad det är bedrövligt överallt. Jag vet precis hur du känner dig när du mår piss. Men, det kan nig bara bli bättre nu...eller kanske inte:(. Guud vad svårt det är att säga nåt klokt då:) Sköt om dig i alla fall. KRAM!!

    2008-11-28 | 11:50:40
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/
  • Anki säger:

    BAMSEKRAMAR

    2008-11-29 | 21:02:55
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här: