lizzibitch

Kaffe är livets dryck

Kategori:

Det börjar bli lite väl mycke elektrikska prylar i mitt kök....det vi inte ser här är min fina rostfria 
brödrost o våffelgärnet men kände att här gick gränsen....haha. Kaffebryggaren var ett fynd från
Ullared o den passar ju in fin fint. I varje hem måste man ha ett kaffeskåp:) 

   

Jag ska iväg o jobba om nån timme o känner inte stt skit för det, skulle hellre ligga under filten ikväll
o kolla Idolfinalen, får se den hos Linda på söndag när jag är bakis:) Det blir inget värmland denna helgen.
Jag jbbar ju till tolv inat o sen ska jag jobba xtra på tisdag morgon tidigt så det blir lite tajt.
Kommer upp på juldagen istället.

Årets SÄMSTA köp......
Jo minsann ibland blir det inte som man tänkt sig inte:)
Har ju laddat för utgång i Göteborg på lucia o inhandlade en väst!!!
Ja jag vet....eller ja....jag vet inte vad jag tänkte på. Ville ha nåt nytt o tyckte att
det var ju fränt o rockigt men neeej vad fel det blev. 80 talet ringde o ville ha den tillbaka...haha
Som tur va var det inga problem att lämna tillbaka den:)
Som tur är hittade jag årets BÄSTA köp i Aalborg, men det avslöjar jag inte här:)
Det får ni se efter helgen. Tjoho!!

Sticker imorn när jag vaknat, packat o kommit iordning o hoppas på inte allt för jävligt väder.
Det ska snöa men jag hoppas det håller sig på lugn nivå, har ju inte bråttom så det är bara att
ta det lugnt.

Ha en trevlig Idolkväll alle sammans!!

Mina tankar idag går till familjen Bruce i Säffle....
Ta hand om er och varandra!!  Kram!!


Lussekram

Kommentarer

  • walla säger:

    klart man ska ha ett kaffeskåp!! Och hurra, jag vet vad du ska ha på dig!!! Lätt att du kommer att va snyggast på festen heja heja heja

    2008-12-12 | 16:09:19
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Pocca säger:

    Jag tycker det verkar bli mysigt ho dig gumman! Hoppas du fått pyssla in dig snart så det känns som "du". Ja... vi får väl se om du kommer efter sen du... JAG kommer stå med öppna armar så inni helvete i så fall! Pöss på rej

    2008-12-12 | 23:11:51
  • Åzzy säger:

    Man kanske skulle köpa sig ett "hyreshus" i Göteborg. Det lär ju inte bli svårt att få hyresgäster :)

    2008-12-13 | 07:07:49
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • walla säger:

    hahahahha köp ett hyreshus... då skulle tom jag tänka mig att komma :)

    2008-12-13 | 09:36:20
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: