lizzibitch

Tomtar o nallar flyttar in

Kategori:

Här är resultatet av  loppisfyndet för 100 kronr o 200 för färgen o vipps
så har vi detta matbordet;)


Mina äldsta o finaste tomtar!!                2007... Eriksbergs julnarknad
 

Å min nallefa,olj har äntligen kommit ur lådorna...det tar sig:)


Idag är jag ledig!!! Ska slappa en stund nu innan jag ska ut op stan i fixa llite klappar o så.
Ska ta en fika med MAry Kay Susanne kl 14. Har tänkt hitta en gran idag oxå:)
Ikväll ska vi välkomna Sara som har vart i Ryssland i massa månader.
Mänga från jobbet o en del andra folk oxå....tjohooo!

Ha en bra dag sålänge!! Kram

Kommentarer

  • Anki säger:

    Vad fint det blev!! Ja tänk vad lite färg kan göra=)

    Super tjusiga tomtar!



    Kramar

    2008-12-19 | 09:47:29
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Anneli säger:

    Ja va fint du har fått det gumman...ser jättemysigt ut!!bara snön som fattas nu för att den riktiga julstämningen ska infinna sig =) kramen

    2008-12-19 | 10:14:39
  • Ulli säger:

    Halloj!

    Va kul att du hittat till min blogg! Hoppas allt är bra med dig! Önskar dig en riktigt god jul och ett gott nytt år!!

    Kram Ulli

    2008-12-19 | 13:01:31
    Bloggadress: http://www.ulli76.wordpress.com
  • Anonym säger:

    Det blev ju jättebra,fina tomtar

    Många julkramar Nicka

    2008-12-19 | 13:24:33

Kommentera inlägget här: