lizzibitch

Tappat tråden

Kategori:

Jaa det är just vad jag har gjort....tappat tråden! Känns som min gnällsaga aldrig
tar slut så ni som inte orkar med det kan sluta läsa nu!

Vill bara att denna dagen o alla dessa förbannade storhelger ska vara slut!
Det blir ju inte bättre precis, man förväntas vara glad o festa, träffa massa folk o ha kul!!
Men jag pallar inte.
Har aldrig kännt mig så här någonsin!! Ni som känner mig 
vet ju att jag brukar vara stark o kunna se klart även om det är jobbigt men nu vet i fan vad
som har hänt med Svensson!?
Går med ett ständigt tryck över bröstet, panik, klump i halsen o tårarna bara rinner.
Känns som jag gått sönder, tappat verklighetsuppfattningen, får ingen ordning på varken mina
tankar eller känslor. Kan inte slappna av.
Jag som alltid brukar ha koll på saker o ting o framför allt ha en plan A, B o C.
Just nu är det bara panik med allt.
Att ta en dag i taget funkar.....ibland .....men när jag körde hit igår från Göteborg så bröt jag bara ihop!
Kommer fram till en tom ekande kägenhet som känns allt annat än mitt hem.
Å här ska jag va, själv, det enda som känns något så när normalt är o jobba.
Då måste jag bita ihop o hålla skenet uppe.
Försöker övertyga att det är okej men idag gick det upp
för mig att jag låssas ganska dåligt. Har några underbara vänner som läser mig som en öppen bok, 
de gör allt för att hjälpa o finnas där....alltid!  En av dom har idag ringt ett samtal som jag vet inte var lätt att ringa.
Jag tackar er o älskar er för det!!
Jag hoppas för min skull o för er skull att denna perioden i mitt liv tar en vändning  snart o att jag hittar
tillbaka till mig själv så att allt blir mer normalt igen.
Tänker inte säga att nästa år blir mitt år för det börjar bli hack i den skivan men
jag lovar iallafall att göra allt jag kan för att det ska bli bra.

Ta det lugnt med spriten o raketerna ikväll!!!
Kramen



 

Kommentarer

  • mitha säger:

    Stor KRAM till dig Lisen! Jag hoppas du snart ska få må bra!!!!



    Gott Nytt år från mig hemma i soffan!

    2008-12-31 | 21:30:35
    Bloggadress: http://himmelohelvete.se
  • Anki säger:

    Goa Lisen!! Hoppas verkligen att du kommer må bra snart och slippa må så dåligt!

    Kraaaaaaaaaaaaaam

    2009-01-01 | 10:06:08
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • walla säger:

    PUSS OCH KRAM VACKRASTE!!

    2009-01-01 | 18:04:18
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Pocca säger:

    Ja, tösa... allting får ta det tid det tar men under tiden så finns jag här. Precis som du alltid funnits för mig!Ett steg i taget!!!! Löve/ Pocca

    2009-01-02 | 16:29:14
    Bloggadress: http://poccahonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: