lizzibitch

Sjukstuga

Kategori:

 Jag är sjuk!!! Sov ju hos Linda i Göteborg i söndags, vaknade på måndagmorgon med 
halsont o tätt i hela huvet, körde hem o la mig. Blev sämre o sämre....
Försökte kurera mig bäst det gick. Funderade på att sjukskriva mig men va fan....nej jag 
gick till jobbet igår o körde kvällspasset 16-24, det jag inte hade räknat med var att de andra skulle på
kurs idag så jag skulle öppna idag...så hem o sov mellan 00.30-05.00 o iväg igen.
Fast det gick hyfsat bra ändå måste jag säga. Åkte raka vägen hem kl ett o la mig några timmar.

Har haft Johan på besök ikväll, vi käkade o kollade en film, jag somnade hela tiden men den var nog bra...haha.
Han hade med Hårboll o Busen så de ska va hos mig nnågra dagar....mysigt!!
Var o inhandlade kattlåda, sand o mat till de små pälsiga liven förut.
De verkar ha funit sig bra faktiskt:) Skönt med sällskap.

 

Nu ska jag jobba kväll torsdag o fredag så jag räknar med o få lite gjort här.
Ska börja med att tvätta imorn bitti sen har jag massa samtal att ringa o så
måste jag organisera upp bland de kartonger som är kvar. En del åker rakt ner i
källarn, kommer inte packa upp böcker, spel, filmer o sånt utan det får va kvar i
kartongerna.
Har fått lite mysstämning här iallafall men massa ljus o adventsstjärnor:)
Köpte en ny på ICA Maxi idag, de hade halva priset på allt sånt.
Ska ta lite bilder imorn så ni får se hur det ser ut här.

Men nu ska jag knyta mig s hoppas jag att jag är piggare imorn!

Puss o Kram

Kommentarer

  • walla säger:

    men är dom hos dig!!!! va skönt med lite kissesällskap :) ses snart!

    2008-12-11 | 11:08:46
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • linda säger:

    vilka godingar:) jag smälter...

    2008-12-11 | 22:26:01

Kommentera inlägget här: