lizzibitch

Sara

Kategori:

Välkommen hem Sara!! Som har varit i Ryssland o pluggat i 3 månader.
Hon åkte typ när jag började på Statoil o det har gått jättefort. Sara jobbade oxå där.
Igår hade vi lite överaskningsfest när hon kom direkt från tåget till sin syster där vi stod o
tjoade när hon kom innanför dörren, ovetande förstås. Hon blev superglad!!
Sara  Anja som fixar till bruden för lite party...

Vissa festade mer eller mindre.... Anna o Semlan o Marias hand:)


Själv är jag fortfarande inte kry efter min dunderförkylning o halsont o för att inte snacka om magen,
så jag gick hem vid tio....helt färdig! Pratade lite i tel som föresten inte går att ringa till tydligen,
måste ringa det bedårande Telia än en gång!!
Har sovit med mysbyxor, linne o tröja o raggisar inatt, det är ingen värme i sovrummet kan jag säga!!
Har tvättstugan idag....mmmm en lördag....trodde ju det var igår ja:)
Men men har kört 2 mackiner o har en kvar så det är snart klart. Ska boet o städa på Sölvesborgsdata
om en stund. Sen är det jobba ikväll.
Ha en underbar helg allesammans!!
Saffleanskram

Kommentarer

  • Åzzy säger:

    Jag hatar Telia/Felia!

    2008-12-20 | 13:06:57
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Pocca säger:

    Aha.... för jag skulle ringa upp dig häromkvällen och kom till nått jävla företag eller något verkade det som. var bara en svarare. fattade nada!?



    Hoppas du mår lite bättre.



    Pöss

    2008-12-20 | 22:15:13
  • ulle säger:

    hej hej:)vet inte om du fått ordning på telefon än men slog dig en pling förut innan ja såg att de krångla skulle önska god jul,men vi kan ju höras lite närmare kram

    2008-12-21 | 19:03:28

Kommentera inlägget här: