lizzibitch

Natta

Kategori:

Nu är det natta, klockan är 1 o jag har typ vart hemma en halv timme. Slutade jobbet kl tolv.
Haft en jättelugn kväll såjag har stått o slagit in lite julklappar:) har ju naturligtvis gjort allt
annat jag ska på jobbet oxå:)
Jag o Johan var på EKO hallen o fixade lite klappar förut idag. Vi hittade jättebra grejer, så det
var ju kanon men vi åkte inte därifrån som bästa vänner direkt......hmm jag sa vad jag tyckte om en grej o
det var inte uppskattat av Andersson så var det slutpratat för den dagen.
Jag har redan bjudit hit han imorn på nylagad julskinka macka till kvällsmat, vi får väl se om
det hunnit gå över tills dess, jag hoppas det!
Jag bad ju självklart om ursäkt fast det brukar ta ett tag innan han godtar dom.
Trist o snart är det jul..............................
Nu ska jag slänga på en film o somna till...MIFFO, ska upp halv sju imorn så det är läge o somna k

Kommentarer

  • walla säger:

    Han mjuknar nog johangubben. Annars ska ha få på moppo ;)

    2008-12-21 | 09:36:59
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Anki säger:

    Tråkigt att det slutade så...hoppas att det går över fort iaf



    Kraaaaaaam

    2008-12-21 | 09:59:42
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Pocca säger:

    Va!? Vad säger du? blev han lite sur!?



    Huäum, host host...

    2008-12-21 | 12:22:55
  • Lizzi säger:

    Det har nog redan gått över:)

    2008-12-21 | 20:35:37
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: