lizzibitch

Jordskalv

Kategori:

Jo visst har ni hört vi har haft jordskalv här nere!! Fan va skukt o det var inte det lilla heller.
Visade 4.8 på skalan enligt tidningarna. Det var igår morse kl 06:20 pip
Husen skakade, tavlor ramlade ner hemma hos folk, fåglar o hundar blev som tokiga.
Jag befann mig på jobbet då o märkte....ingenting!!!!
Herregud jag går verkligen runt i min egen lilla bubbla....haha o den rubbar man inte så lätt tydligen,
inte med ett jordskalv iallafall. Märkligt:)

Jag har iallafall hittat ett matbord  nu, på Lions för 100 kronor.
Det ska jag måla mörkbrunt så det passar till de stolarna jag har. 
Fyndade oxå en julgransfot för 15 kronor:) 
   

Kommentarer

  • Pocca säger:

    Du satt väl i din personliga bergodalbana när jordskalvet var;-) inte lätt att märka då vettu smulan. Snart kommer jag och hälsar på! Upp med stora famnen! PÖSS

    2008-12-18 | 20:03:39
    Bloggadress: http://poccahonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: