lizzibitch

Hemma igen

Kategori:

Nu är jag hemma igen efter helgen i Danmark:) Det har varit skitmysigt o vi har
firat farsan ordentligt, shoppat o käkat i massor.
Bilder kommer imorn....

Jag har fått lite ordning i lägenheten nu, fast det är jättemycket kvar.
Jag hittar inte alla gardinfästen o jag är inte speciellt organiserad utan
flyttar runt allt hela tiden tycker ja.
Var borta hos Johan o hämtade lite grejer förut, han börjar oxå få till det.
Kändes gött o träffa han lite, i rummet låg Eriksson o sov, han hade jobbat natt.
Allt känns fortfarande helskumt o lite overkligt men det är bara att bita ihop.
Just nu är jag så trött att jag orkar inte ens tänka på hur jag mår.
Det var skönt att komma härifrån i några dagar men det är ju inte så att
det kändes som att komma hem idag direkt....fan va less jag är på detta!!

Med det säger jag gonatt o hoppas kunna ge er nåt positivt framöver:)

Kommentarer

  • walla säger:

    I morgon kommer jag förbi och för lite väsen, tar med mig gardiner å lite annat mysigt så det känns bättre. Puss & godnatt älskade du.

    2008-12-08 | 22:32:29
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Anki säger:

    Å vad härligt att komma bort lite:)

    En bamsestor kram till världens bästa Lisen!!

    Ta hand om dej!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    2008-12-09 | 08:37:18
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här: