lizzibitch

Fyrbenta skönheter

Kategori:

Idag fick vi träffa en riktig goding på jobbet:)
Emmy kom med Svea, hennes systers hund, o vi smalt ju som smör....


Vi har haft en fantastiskt skön dag på obbet jag o Johanna, ingen stress o
massa latte:) Det stog om Busen i tidningen idag, man kunde tro det ialafall.
Han älskar ju mina hårsnoddat o allt annat som går att busa med förstås o
han gömer det gärna där vi inte hittar det...haha han är smart den lilla tjuven.
Detta mste va en släkting eller nåt....
 

Trodde aldrig jag skulle kunna bli så fäst vid dessa håriga typer men fan vad jag saknar
Hårboll o Busen när de inte är här! Det är ett otroligt sällskap faktiskt.
Jag har haft dom hos mig i några dagar men nu är de hos Johan o Johan igen.
Ulle... som du ser är han tjackläpp...haha!

Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Jösses vilka tassar! Den vovven lär bli några kilo tung lr? Hon var ju söt nu i alla fall;).

    2008-12-22 | 10:05:56
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/
  • ulle säger:

    stackars katt:)haha men han har nog sina fina sidor också :)kram

    2008-12-22 | 11:06:34
  • Emmy säger:

    hahaha de va en fin bild på svea, men ffs, inga mer sådana mongo bilder på mig inte - TAAAACK ;)

    2009-01-05 | 05:08:39
    Bloggadress: http://emmyglanshammars.blogg.se/

Kommentera inlägget här: