lizzibitch

Danmark!!

Kategori:

Hallo, nu har jag kommit till Göteborg, eller ja för ett par timmar sen. Jag o syrran har varit o fixat
lite present o så. Det är ju så att pappa bjuder oss till Danmark i helgen för han fyller 60 imorn den 6 dec.
Jag, Åza, Fredda o mamma o pappa. Vi ska till Aalborg. Hotell, shopping, mat o pils....tjoho!

De senaste dagarna har bara varit flytt o jobb o plock
Jag har fått flyttat allt mitt nu till nya lyan, sov där i 2 nätter men sen började de renover så jag fick plocka ur
o tömma v-rummet så jag har sovit hos Johan i 2 nätter men de ringde förut o sa att de var färdiga med lägenheten.
Ska bli spännande o se på måndag när jag kommer hem. Då jävlar ska det grejas o pyntas.
Ska köpa massa mysiga saker i Danmark:)

Jaja nu är vi pågång här så vi hörs snart igen!!
Ta hand om er!!

Kramen

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hej gumman!

    Va KUL att få åka till Danmark så här mitt i allt annat jävulskap.. Gött å åka med hela familjen! De är sköna dina föräldrar tycker jag. Hälsa alla och särskilt mycket till pappa ifå Negermari!!

    2008-12-05 | 14:47:55
    Bloggadress: http://saandriisch.blogg.se/
  • linda säger:

    Ha det så sköj och stort grattis till pappa Lasse:)

    2008-12-05 | 23:29:16

Kommentera inlägget här: