lizzibitch

Utkast: Så var ...

Kategori:

Så var det Torsdag, imorn är det fredag o då kommer pappsen!
Sängen är bäddad, lägenheten städad, disken diskad osv så välkommen.

Det verkar som antibiotikan har hjälpt Johan, det är mycket bättre idag,
svullnaden har gått ner o det gör inte lika ont längre så det är ju en lättnad 
men provsvaren kommer ju inte förän nästa vecka.

När jag komhem från jobbet stod det en present på bordet.....en dator!!!
Så nu kan jag blogga hela kvällarna...haha o Johan får ha sin dator ifred:)
   


Suveränt att ha ett proffs som fixar iorndning allt så det funkar som det ska.
Lagt in massa program o grejat med sånt som jag inte kan ett smack om.
Vi har suttit nu o lagt in alla bilder som jag hade på en gammal dator....skitkul!!
Puss pådig hjärtat! Du är bäst!

Kamilla Bruce har kollat upp vad spruthus är får något...haha lysande!
Det kan vi läsa om i hennes kommenter på inlägget om Hällevik.
Tänk att du snart är färdigutbildad lärare.....uuuu va tiden gått  fort.
Det är tur att det hänt så mycket bra på sistone annars hade vart risk för
ångest...haha. Lycka till Kamilla!

Imorn ska jag jobba sista dagen på Exit i Kristiansad, slutar klockan 15.00
det är nog i tid med när pappa är framme. Sen är det ledigt ända tills Tisdag.
Så ledigt har jag fan inte haft på hela sommaren:) Känns gött!! Sen r det två veckor
kvar i Karlshamn innan jag börjar på Statoil på allvar. Koll på läget!

Kramen





Kommentarer

  • Walla säger:

    men skit i havet!!!! Fick han dåligt samvete eller ;))Jättegulligt verkligen, nu kan du ju "blogga dig" hur mycket so helst!

    ringer sen



    jo just de.... ingen liten skit vill ut

    2008-08-08 | 10:12:15
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    Riktig kille den där Johan! Som ger presenter :-) Men det handlar nog mest om att få spela i fred?

    2008-08-08 | 20:51:06
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Walla säger:

    hahahahaha vara bara tvungen att kommentera inlägget :D:D:D

    2008-08-08 | 22:27:43
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Johan säger:

    " Postat av: Åzzy



    Riktig kille den där Johan! Som ger presenter :-) Men det handlar nog mest om att få spela i fred?"



    Hade du sett blickarna jag får när jag sitter och spelar så hade du förstått varför jag tog hem datorn ;o)

    2008-08-09 | 13:18:13
  • Lizzi säger:

    Oj det var väldigt det!!

    2008-08-09 | 18:30:27
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • Pocca säger:

    Jag vill också ha en kille som ger mig presenter:-(! Ha ha ha ha

    2008-08-11 | 10:44:38
    Bloggadress: http://poccahonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: