lizzibitch

Twin Peaks

Kategori:



Godkväll i stugan. Nu är det dax för tredje kvällen irad att fortsätta kolla Twin Peaks.
jag köpte boxen till Johan på Åhlens för 200 spänn! Han blev jätteglad!
Det finns nog lite äppelpaj kvar sen igår oxå...men inte länge till!

Pratade just med Malin....ingen bebis idag heller!!!

Jag och Ulle tog en telefonfika förut....vad skulle vi göra utan telefon...haha!

Det är typ storm här nere....regnar o blåser som tusan. Hoppas det blir bättre framåt helgen.
Pappa kommer ner på fredag....längtar sååå!!
Vi ska på middag till svärmor och Anders på fredag kväll. På lördag är det jazzfestival i Hällevik.
Det drar en helt otroligt masssa folk så dit ska vi. På söndag har vi nog inga värre planer men på måndag
ska vi åka till Köpenhamn. Ska bli skitkul, har aldrig varit där.
Vi tar tåget från Sölvesborg, det går en gång i timmen, 2 timmar senare kliver vi av mitt i Köpenhamn.
Kan det bli smidigare!!

Måste ju bara visa min nya kudde. Verkar som jag har fått dille på bananer...haha!


Matchar med bananskorna:)

     Sussande missar

Natti Natti!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: