lizzibitch

Torsdag

Kategori:

Halloj...

Har vart helt däckad idag!! Skulle ju upp och iväg till Statoil men jag fick fan ringa o säga att jag kommer senare.
Sovit dåligt o vaknar med huvudvärk o känner mig bara trött o tätt. Johan lagade lite lunch åt oss sen pallade jag mig iväg vid två till fem. Hem o landade i soffan som jag just rest mig upp ifrån. Fått se både Våra bästa år o Glamour...jiho..haha!

Pratade med malin förut, de åker in imorn o vi sa det att jag kommer inte prata med henne förän det är klart:)
Håller alla tummar o tår för att han ska få en lätt o smidig förlåssning o att Ola inte svimmar o missar det...haha.
Tänker på dig imorn hjärtevännen!!!

Vi ska nog ta några avsnitt av Twin Peaks ikväll. Har med lite fika från jobbet så nu ska jag göra mig en smaskig latte
så kan vi bänka oss sen.

Ha det bra alla goa glada!!

Kramen

Kommentarer

  • Pocca säger:

    Uhuhuuuuuu... snöft! Jag vill också ha LIZZILATTE!!!!

    2008-08-14 | 22:57:27
  • Åzzy säger:

    Good luck på nya jobbet!

    2008-08-15 | 09:22:35
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • walla säger:

    det finns ingen gud... hata hata hata hata hata

    2008-08-15 | 18:18:50
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: