lizzibitch

Tonar håret o Stefan Holm

Kategori:

Hej hej hemskt mycke hej!!

Har jobbat o slitit idag, det dräller in varor vekligen... trodde att jag kanske
hade trängt in mig i ett hörn o inte kunde komma ut...haha!!
Dagarna går väldigt fort iallafall...o det är ju kul med nya varor.


Han som kommer med varor var något stressad idag....jag bad han vänta innan han körde
in med kärran på lagret men han sket gött i mig...tog fart o körde över min ena väska....
med min fika o frukost i....kiwi o mannafrutti...hmm smaskigt....här har jag ju tagit
ur allt annat, bla tidningar, brev, scheman, almenacka, övriga papper osv.


Imorn ska jag klippa mig...jiho!! Längesen nu, vet inte riktigt vad jag ska göra bara
men jag tror på at kapa av en bit o klippa lite frisyr, lite spretigt o lite lugg kanske.
Det är ju ingen ide´att ajg sparar till långt hår när det är av så taskig kvalitet att
jag aldrig kan bara tvätta o låta torka o vara så. Måste ju alltid hålla på att platta o så.
Hoppas Johanna har någon ide´o det tror jag nog absolut. Hon ska va skitduktig säger
dom som vet:) Det är förövrigt  Malins Olas syster. Hon har salong här i Sölvesborg....
Salong Zaxen. Ska bli spännande!!

Därför var jag ju tvungen att slänga i en toning i håret, snålvargen kom på besök:)
     

Imorn klockan 13.00 är det höjdhoppsfinal, vi ska än en gång få uppleva späningen,
följa hans förberedande ticks, o hålla andan när han hoppar!
Heja Stefan Holm!!! Du är fan makalös:) ( han är där på tv nånstans..haha)
Lycka till från hala jävla Sverige!!


Kramen

Kommentarer

  • walla säger:

    du kommer bli dreetsnygg i möra. haha du kan hälsa henne att annars får hon det sista kortet på bebis när den behagar att ploppa ut hahahahahah näääärååå



    jävla tattarchufför. Jag störde mig så mycket på det efetr att vi lagt på luren.Jävla idiot!

    2008-08-18 | 22:56:56
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Lizzi säger:

    Tror jag ska gillra en fälla nästa gång han kommer...hoahaha!!!

    2008-08-18 | 23:23:30
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    Vilken jävla idiot! Du skulle ha ropat på honom och "vritt" iväg kletpåsen i ansiktet på honom! Som tack för frukosten :-)



    Ska bli spännande att se nya frillan. Att tona håret själv är inte snålhet. Det är bara ekonomiskt :-D

    2008-08-19 | 07:51:19
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Lizzi säger:

    Pecis:)

    2008-08-19 | 09:57:29
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: