lizzibitch

Skitdag!!

Kategori:

Idag har jag haft en riktig skitdag, inte nog med att man har vart ledig hela tre dagar o bara gjort
massa roliga saker så kommer man till jobbet o det bara går snett med allt.
Otrevliga o jobbiga kunder, kassan stämmer inte, det ösregnar plötsligt så alla kläderna utanförblirdycksura,
ja mer eller mindre allt harkänts fel idag!!

Skönt o komma hem till en underbar människa som sitter o väntar på att få lagamat till en:)

Vi har ju kptett klösträd till katterna....det kom idag....o herregud va stort det är...haha. Dom älskar det!!
 

Imorn ska jag göra första dagen på Statoil.....jag ska vara där 05:45!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur ska detta gå till???????? Det måste ju bara gå. Slutar kl13:00 som tur är.

Ska fika med Malin imorn....ingen bebis är kommen och hon har fått tid för att sätta igång det på
fredag! Känner på mig att det blir innan;)

Johan har semester nu i 2 veckor, skönt för han:) Sitter ganska fastklistrad framför datorn o spelar nu,
vi har ju vart iväg på nåt hela helgen s jag tror han fåttlite abstinens.

Apropå det kollade jag Dr Phil förut med två tvillingsystrar som hade fastnat i pillertrillarträsket....o herregud
vahan öppnade ögonen på dom!! Han är fan inte dum han. Intressant o höra hur både de och han resonerade o alla nära o kära till dessa kvinnor som hade barn osv. Det slutade med att de ska åka iväg på hem iallafall!

Inget mer att tillägga denna dag....återkommer imorn!!


Kramen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: