lizzibitch

Shop till you drop 1

Kategori:

Sommarens absolut bästa köp är mina banan skor, skule ha några sköna
gula skor hade jag tänkt o hittade de här dnr i Göteborg i somras.



Ett nytt ljusfat,brickan från Indiska kostade 29 kronor o lyktorna har
jag köpt på lite olika ställen. Hög mysfaktor!



Scarfen hittade jag häromveckan på Indiska 79 kronor....love it!



Det här halsbandet fick jag av svärmor Eva o Anders när jag fyllde år:)
Hon frågade om jag ville ha ngot hem eller något personligt o jävlig som jag är
så sa jag något personligt:) Det fixade hon ju galant! Jag använder det typ jämt.

Kommentarer

  • Walla säger:

    dina fina bananskor :)) du måste ju nästan va den ende som har dom, va skönt!! hosthost

    2008-08-03 | 10:27:44
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: