lizzibitch

Shop til you drop 2

Kategori:

Då har jag shoppat lite igen då.
Tro det eller ej i värmen men jag har köpt en höst jacka!
299 spänn på Shack Matt i Sölvesborg, det är Vila.


Och världens goaste luvtröja....nähä!!           Fyndade 2 polotröjor på Cubus, 70 kr st.
Typiskt mig!!                                                        Ändå mera typiskt mig!!
         

Det verkar som det blir en grå höst i år....haha!  Men jackan är ju iallafall grön.
Hoppas jag kan hitta lite roliga kläder i Köpenhamn på måndag, är det någonstans man ska göra
det så är det ju där.  

Ny tavla hänger på väggen i vardagsrummet....oj vilken suddig bild! Jaja!
Ikea 499 kronor tror jag den kostade, fanns i flera olika liknande motiv.


Här har vi Barba Skön...en vetekudde att värma i micron.
Perfekt att lägga på magen. Det är hantverk från Hällevik.
Ett roligt sådant:) Prislapp: 79:-


Jag är inte mycket för sovenirer men när vi var i Mexico i höstas så var jag ju tvungen att köpa den här...


Vi var på en bar, då kom de o tog kort på oss.....tänkte inte så mycket mera
på det förän en tjej kom o ställde denna Corona flaskan på bordet.
100 kronor tror jag vi betalade för den men det var det faktiskt värt.
Jag o brorsan har en egen öl...haha! Lite coolt tycker jag. Man får se til att ha det långt
bak i barskåpet bara så den ínte åker fram på nån fest.

Kommentarer

  • Åzzy säger:

    Snygg jacka och bra pris! Glöm inte att växla in lite cash till danskarna. De kan ju vara lite småaktiga med kort i mindre butiker :-) Och i en del stora oxå. Och så kan de lägga på valuta-avgift på köpet... danskjävlar!!! Och det köster 35 kronor att ta ut i bankomaterna.



    (Liseberg är öppet till slutet av september tror jag)

    2008-08-07 | 08:44:19
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här: